The news is by your side.

Advertisement

بوٹ کیمپ ، رسہ کشی کے مقابلے میں قومی کرکٹرز نے فوجی جوانوں کو شکست دے دی

ایبٹ آباد: بوٹ کیمپ میں پاکستان کرکٹ ٹیم اور فوجی جوانوں کے درمیان رسہ کشی کا دلچسپ مقابلہ ہوا، انور علی اور دیگر کھلاڑی قومی ٹیم کا حوصلہ بڑھاتے رہے۔

شاگردوں اور استادوں کے درمیان زور آزمائی میں پاکستانی کرکٹرز پاک فوج کے جوانوں پر بازی لے گئے، مقابلہ شروع ہوا، دونوں جانب سے خوب زور لگا، شرجیل کا موٹاپا کھلاڑیوں کے کام آگیا۔

کمر پر رسی باندھ کر ایسا زور لگایا کہ سب کچھ کچھا چلا آیا، انور علی اور دیگر کھلاڑی قومی ٹیم کا حوصلہ بڑھاتے رہے، فوجی جوان بھی ہمت ہارنے کو تیار نہیں تھے، اس دوران مصبا الحق ،یونس خان ،جنید خان ،اظہر علی اورشرجیل خان سمیت دیگر کھلاڑیوں نے رسہ کشی کے مقابلے میں حصہ لیا۔

مقابلے میں جیتنے کے بعد قومی ٹیم کے کھلاڑیوں نے خوب جشن منایا جبکہ پاک فوج کے جوانوں نے بھی آگے بڑھ کر قومی ٹیم کے کھلاڑیوں کو داد دی تاکہ ان کے حوصلے مزید بلند ہو سکیں ۔

دوسری جانب پاکستانی کرکٹر محمد حفیظ کی انجری ٹھیک ہونے کا نام ہی نہیں لے رہی، دورہ انگلینڈ کےلئے پروفیسر کی شرکت پر سوالیہ نشان لگ گیا۔

ایم آر آئی رپورٹ میں محمد حفیظ کی فٹنس غیر تسلی بخش قرار دے دی گئی ہے، مزید ایک ہفتے تک آرام کے بعد دوبارہ ٹیسٹ ہونگے، امکانات ہیں کہ پروفیسر حفیظ کو فتنس کی بحالی کیلئے باہر بھیجا جاسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں