The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019: پاکستان کی سیمی فائنل میں رسائی کیسے ممکن ہوگی؟

لندن: ورلڈ کپ 2019 کے سیمی فائنل میں جگہ بنانے کے لیے ٹیموں کی جنگ جاری ہے، آسٹریلیا کی ٹیم سیمی فائنل میں جگہ بناچکی ہے، بھارت، پاکستان، نیوزی لینڈ، انگلینڈ اور بنگلہ دیش کی ٹیمیں سیمی فائنل کی دوڑ میں شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کرکٹ ورلڈ کپ 2019 سنسنی خیز مرحلے میں داخل ہوچکا ہے جہاں سیمی فائنل کے تین ٹکٹس کے لیے پانچ ٹیموں کے درمیان پنجہ آزمائی جاری ہے۔

سیمی فائنل میں جگہ بنانے کے لیے انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کے پاس ایک چانس باقی ہے، کل کا میچ جوجیتا وہ باآسانی فائنل فور میں جگہ بنالے گا، ہارنے والے کے لیے بھی ورلڈ کپ کا سفر ختم نہیں ہوگا، اس کی قسمت کا فیصلہ دوسری ٹیموں کی ہار جیت پر ہوگا۔

نیوزی لینڈ کی ٹیم کل انگلینڈ سے جیت جاتی ہے تو پاکستان کو سیمی فائنل میں جانے کے لیے بنگلہ دیش کو ہرانا ہوگا، نیوزی لینڈ کی شکست کی صورت میں شاہینوں کو بنگال ٹائیگرز کو بڑے مارجن سے زیر کرنا ہوگا۔

سیمی فائنل میں پہنچنے کے لیے بنگلہ دیش کو بھارت اور پاکستان کے خلاف میچ بڑے مارجن سے جیتنا ہوں گے۔

ادھر انگلش ٹیم کو کیویز سے شکست ہوئی تب بھی میزبانوں کی امید پر پانی نہیں پھرے گا، اگر آج بھارت بنگلہ دیش کو ہرادے اور بنگلہ دیش پاکستان کو ہرادے تو انگلینڈ کی ٹیم دس پوائنٹ کے ساتھ آگے جاسکتی ہے۔

انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کے میچ میں بارش ہوجاتی ہے تب بھی انگلینڈ گیارہ پوائنٹس اور بہتر رن ریٹ کے ساتھ سیمی فائنل میں پہنچ سکتا ہے۔

پوائنٹس ٹیبل پر سرفہرست دفاعی چیمپئن آسٹریلیا کی ٹیم پہلے ہی سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرچکی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں