The news is by your side.

Advertisement

کرکٹر بابراعظم انجری کے بعد انگلینڈ سے وطن واپس پہنچ گئے

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے مڈل آرڈر بلے باز بابر اعظم انجری کا شکار ہونے کے بعد غیر ملکی ایئرلائن کے ذریعے انگلینڈ سے وطن واپس پہنچ گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کرکٹر بابر اعظم انگلینڈ کے خلاف لارڈز ٹیسٹ کے پہلے میچ کے دوران کلائی میں بال لگنے سے انجری کا شکار ہوگئے تھے جس کے بعد وہ زخمی ہونے کے باعث سیزیر سے باہر ہوگئے تھے اور اب وہ وطن واپس پہنچ گئے ہیں۔

کھلاڑی بابر اعظم غیر ملکی ایئرلائن ای کے 622 کے ذریعے لاہور ایئرپورٹ پہنچے جہاں سے وہ اپنی رہائش گاہ کے لیے روانہ ہوگئے ہیں۔

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں انگلینڈ کے خلاف لارڈز ٹیسٹ میچ کے دوسرے روز بابر اعظم 68 رنز بنا چکے تھے جب بین اسٹوکس کی 85 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے کی گئی گیند ان کی بائیں کلائی پرلگی جس کی وجہ سے کلائی میں فیچکر آگیا تھا۔


کلائی میں فریکچر‘ بابراعظم انگلینڈ کےخلاف سیریزسے باہر


واضح رہے کہ قومی کرکٹ ٹیم کے فزیو کلف ڈیکن نے گراؤنڈ میں آکر نوجوان بلے باز کی انجری کا معائنہ کیا تھا جبکہ میجک اسپرے سے بھی تکلیف دور نہ ہونے پر انہیں میدان سے باہر لے جانے کا فیصلہ کیا تھا۔

بعد ازاں انہیں اسپتال لے جایا گیا جہاں ڈاکٹروں نے بابراعظم کی کلائی میں فریکچر کی تصدیق کردی جس کے بعد وہ انگلینڈ کے خلاف جاری ٹیسٹ سیریز سے باہر ہوگئے تھے۔


لارڈز ٹیسٹ میں سلو اوور ریٹ پر پاکستانی ٹیم پر جرمانہ


یاد رہے کہ گزشتہ روز قومی ٹیم نے انگلینڈ کو لارڈز میں کھیلے جانے والے پہلے ٹیسٹ میچ میں 9 وکٹوں سے باآسانی شکست دی تھی، 2 میچز کی سیریز کا دوسرا اور آخری ٹیسٹ میچ جمعہ یکم جون سے کھیلا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں