آل راؤنڈر محمد حفیظ کا بولنگ ایکشن ٹیسٹ آج انگلینڈ میں ہوگا :ICC
The news is by your side.

Advertisement

آل راؤنڈر محمد حفیظ کے بولنگ ایکشن کا ٹیسٹ آج انگلینڈ میں ہوگا

لندن: قومی کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر محمد حفیظ کے بولنگ ایکشن کی جانچ آج انگلینڈ میں انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کی منظور شدہ لیب میں ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق کرکٹر محمد حفیظ گذشتہ سال بولنگ ایکشن مشکور قرار دیے جانے کے بعد پابندی کا سامنا کر رہے ہیں تاہم آج انگلینڈ کی لف برا یونیورسٹی میں قائم آئی سی سی کی منظور شدہ لیب میں آل راؤنڈر کا بولنگ ایکشن ٹیسٹ لیا جائے گا۔

خیال رہے کہ محمد حفیظ کا بولنگ ایکشن تین سال میں تیسری بار رپورٹ ہوا جس کے بعد سے انہیں پابندی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، آئی سی سی کی منظور شدہ لیب میں ٹیسٹ کے بعد حفیظ کے بولنگ ایکشن کا نتیجہ چودہ روز میں آجائے گا، بازو کا خم پندرہ ڈگری سے زیادہ نہ ہوا تو وہ پھر سے بولنگ کرانے کے اہل ہوں گے۔

آئی سی سی کے فیصلے پر شکست تسلیم نہیں کروں گا، محمد حفیظ

واضح رہے کہ آئی سی سی قوانین کے مطابق بولنگ ایکشن میں کہنی کا خم پندرہ ڈگری کے اندر ہونا چاہیے، بالنگ کے دوران کہنی کا خم 15 ڈگری سے تجاوز کرجائے تو اسے کرکٹ قوانین کے مطابق مشکوک تصور کیا جاتا ہے جس کے باعث پابندی عائد کی جاتی ہے۔

یاد رہے کہ حفیظ کا ایکشن گزشتہ سال نومبر میں سری لنکا کے خلاف رپورٹ ہوا تھا جس کے بعد سے ان پر پابندی عائد ہے، اس سے قبل محمد حفیظ کو مشکوک باؤلنگ ایکشن کی وجہ سے 2015 میں بھی ایک سال کی پابندی کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

پی سی بی نے محمد حفیظ کا بالنگ ایکشن درست کرانے کی ذمہ داری اٹھالی

محمد حفیظ اب تک 50 ٹیسٹ میچز، 192 ون ڈے میچز جبکہ 78 ٹی 20 میچز کھیل چکے ہیں جن میں وہ بالترتیب 52، 132 اور 46 وکٹیں لے چکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں