The news is by your side.

سفاک ملزمان نے نو ماہ کے بچے کو گولیوں سے بُھون ڈالا

کیلیفورنیا : امریکا میں سفاک ملزمان نے نو ماہ کے بچے کو گولیوں سے بھون ڈالا، آخری اطلاعات تک ملزمان کی گرفتاری عمل میں نہ آسکی۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست کیلیفورنیا کےعلاقے مرسڈیز میں ایک نو ماہ کا بچہ نامعلوم افراد کی فائرنگ کا نشانہ بن گیا جو ننھے ننھے قدموں سے اپنی ماں کے ساتھ چل رہا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق مقامی پولیس نے کہا ہے کہ اس بچے کو کہ جس نے ابھی چلنا شروع کیا تھا اور اپنی ماں کے ساتھ چل رہا تھا ایک کار میں سوار افراد کی جانب سے فائرنگ کا نشانہ بن گیا۔

امریکی پولیس کے مطابق اسے گزشتہ روز اس قتل کی رپورٹ ملی جبکہ بچہ تین گولیاں لگنے سے موقع پر ہی دم توڑ گیا، امریکی پولیس کے مطابق واقعے کی تحقیقات شروع کردی گئی ہے تاہم ابھی تک کسی ملزم کی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے۔

واضح رہے کہ امریکہ میں سالانہ ہزاروں افراد اسی گن کلچر کی بھینٹ چڑھ کر لقمہ اجل بن جاتے ہیں۔ امریکہ میں ہتھیار رکھنے اور ان کے استعمال کی آزادی نے نہایت سنگین سکیورٹی مسائل پیدا کر دیئے ہیں جس کے باعث ہر روز ہزاروں افراد کو انتہا پسند مسلح عناصر کی طرف سے موت کے خطرات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں