The news is by your side.

Advertisement

کرسٹیانو رونالڈو کے اعزازات کے البم میں ایک اور اضافہ

پرتگال کے اسٹار فٹ بالر کرسٹیانو رونالڈو اعزازات کے البم میں ایک اور اضافہ کرلیا ہے۔

اسٹار فٹ بالر نے فرانس کے خلاف گول کرتے ہوئے انٹرنیشنل فٹ بال میں اپنے گولز کی تعداد 109 کرلی ہے، اس کے ساتھ ہی انہوں نے ایرانی فٹبالر علی داعی کے 109 گول کا ریکارڈ برابر کیا۔

پرتگال کے اسٹار فٹ بالر کرسٹیانو رونالڈو نے یورو کپ میں یہ دوسرا ریکارڈ بنایا ہے، اس سے قبل یورو کپ میں سب سے زیادہ گول داغنے کا ریکارڈ بھی رونالڈو نے اپنے نام کیا تھا، یہ کارنامہ جاری یورو کپ میں ہنگری کے خلاف سرانجام دیا تھا، اس سے قبل یہ ریکارڈ فرانس کے پلاٹینی کے پاس تھا جنہوں نے یورو کپ میں نو گولز اسکور کئے تھے۔

شہرہ آفاق فٹ بالر کو یہ اعزاز بھی حاصل ہے کہ وہ یورو کپ کے پانچ ٹورنا منٹ میں شرکت کرنے والے دنیائے فٹ بال کے پہلے کھلاڑی بھی ہیں۔

رونالڈو نے دوہزار چار کے یورو کپ میں پرتگال کی ٹیم کے لیے ڈیبیو کیا تھا، انہوں نے اس ٹورنامنٹ میں اپنا پہلا گول بھی کیا تھا۔

اس کے علاوہ ایک اور اعزاز ان کا منتظر ہے کہ اگر پرتگال ٹائٹل کا دفاع کرنے میں کامیاب ہوجاتا ہے تو رونالڈو ایک اور ریکارڈ حاصل کرلیں گے وہ مسلسل دو بار یہ اعزاز جیتنے والے دوسرے کپتان ہوں گے۔

یاد رہے کہ کرسٹیانو رونالڈو نے صدی کے بہترین فٹبالر کا ایوارڈ بھی اپنے نام کررکھا ہے۔

دوسری جانب یورو کپ فٹبال کا گروپ اسٹیج مکمل ہو گیا ہے, سولہ ٹیمیں ناک آؤٹ مرحلے میں پہنچ گئیں ہیں، گروپ ایف سے فرانس ، جرمنی اور پرتگال نے پری کوارٹر فائنل میں جگہ بنا لی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں