The news is by your side.

Advertisement

مگر مچھ نے اپنے ہی بچے اپنے خطرناک دانتوں میں دبا لیے، رونگٹے کھڑے کر دینے والی ویڈیو

مگر مچھ کے دانت اور اس کا کاٹا یوں تو نہایت مہلک ثابت ہوسکتا ہے تاہم یہی دانت اس کے ننھے بچوں کی بقا کی ضمانت ہیں، مادہ مگر مچھ کی اپنے ننھے بچوں کو پانی تک چھوڑنے کی ویڈیو ایک طرف تو آپ کے رونگٹے کھڑے کردے گی تو دوسری طرف ماں اور بچے کے مضبوط تعلق کا بھی احساس دلائے گی۔

مگر مچھ اور اس کے ننھے بچوں کے تعلق کو ریکارڈ کرنے کے لیے ایک مقام پر نقلی مگر مچھ کے بچے رکھے گئے۔ ان بچوں کی آنکھوں میں کیمرے نصب تھے جو مادہ مگر مچھ کو ہوشیار کیے بغیر اس کی تمام سرگرمیوں کو ریکارڈ کرتے رہے۔

ان جاسوس بچوں نے کئی دن تک مادہ مگر مچھ اور اس کے ننھے بچوں کی حرکات ریکارڈ کیں۔ مادہ مگر مچھ انہیں کسی اور کا سمجھ کر انہیں کوئی نقصان پہنچائے بغیر اپنے بچوں کا انتظار کرتی رہی۔

بالآخر 3 ماہ بعد مادہ کے بچے اس کے انڈوں سے نکل آئے، مگر مچھ کے انڈے دینے کا طریقہ کار کچھوؤں کے جیسا ہے۔ دونوں جانوروں کی مادہ زمین کھود کر وہاں انڈے دیتی ہے اور پھر انہیں وہاں دفن کردیتی ہے۔

کچھ ماہ بعد بچے انڈوں سے اور پھر زمین سے نکل آتے ہیں۔

مادہ کچھوا انڈے دینے کے بعد وہاں سے چلی جاتی ہے جس کے بعد بچے خود ہی اپنے بل پر پانی تک پہنچ کر اپنی زندگی بچانے کی کوشش کرتے ہیں۔ اس دوران وہ شکاری پرندوں کا نشانہ بھی بن جاتے ہیں، یوں انڈوں سے نکلنے والے سینکڑوں بچوں میں سے سمندر تک پہنچتے پہنچتے صرف ایک ہی زندہ بچتا ہے۔

اس کے برعکس مادہ مگر مچھ بچوں کو خود بحفاظت پانی تک چھوڑتی ہے اور ان کے ساتھ رہتی ہے۔

اس کے لیے وہ انہیں اپنے منہ میں اٹھا لیتی ہے، اپنے مہلک ترین اور خطرناک دانتوں کے باوجود وہ اپنے بچوں کو نہایت احتیاط اور حفاظت سے اپنے منہ میں رکھتی ہے اور انہیں دریا یا سمندر میں (جہاں خود اس کی بھی رہائش ہو) چھوڑ دیتی ہے۔

یہ سارا عمل نقلی مگر مچھ بچوں نے ریکارڈ کرلیا جس کی ویڈیو آپ کو متضاد احساسات سے دو چار کردے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں