The news is by your side.

سی ٹی ڈی کی راولپنڈی اوراسلام آباد میں اہم کارروائیاں، کالعدم تنظیم داعش کا انتہائی مطلوب کمانڈر گرفتار

لاہور : سی ٹی ڈی پنجاب نے راولپنڈی اور اسلام آباد میں کارروائیاں کرتے ہوئے کالعدم تنظیم داعش کے انتہائی مطلوب کمانڈر محمد نبی کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق سی ٹی ڈی پنجاب نے راولپنڈی اور اسلام آباد میں اہم کارروائیاں کی اور کالعدم تنظیم داعش کےانتہائی مطلوب کمانڈر محمدنبی سمیت 2 دہشت گردوں کو گرفتار کرلیا۔

ترجمان نے کہا کہ سی ٹی ڈی نے خفیہ اطلاع پر کاروائی کرتے ہوئے دہشت گردوں کو گرفتار کیا، دہشت گرد کمانڈر محمد نبی نے جعلی نام سے پاکستانی شناختی کارڈ بنوار کھا تھا۔

سی ٹی ڈی نے بتایا کہ دہشت گرد کے قبضے سے بھاری مقدار میں دھماکہ خیزموادبرآمد ہوا ، دھماکا خیزمواد کو راولپنڈی میں تخریبی سرگرمیوں میں استعمال کیا جانا تھا۔

ترجمان کے مطابق دہشت گرد نے انکشاف کیا ابوبکر البغدادی سے بیعت لی اور بتایا کہ اسے بطور امیر داعش خراسان دلسوالی نور گل مقررکیاگیا۔

سی ٹی ڈی پنجاب نے کہا کہ محمد نبی داعش تنظیم کو خراسان میں منظم کرنے اور محاذ آرائی میں ملوث رہا، محمدنبی 2019 میں افغان فورسز کے ہاتھوں گرفتار ہوکر قید بھی رہا اور 2021 میں طالبان حکومت آنے کے بعدخالد فرار ہوااورپاکستان داخل ہوا، محمدنبی نےاپنی شناخت چھپانے کیلئے محمدخالد کے نام سے جعلی شناختی کارڈ بنایا۔

دوسری کارروائی میں سی ٹی ڈی نےداعش کےدہشت گردفاروق عباس کو گرفتارکیا، مذکورہ دہشت گرد راولپنڈی،اسلام آباد میں دہشت گردی کےمنصوبےسےداخل ہوا تھا ، گرفتار دہشت گردوں سے مزید تفتیش جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں