The news is by your side.

Advertisement

کراچی سے کالعدم تحریک طالبان کا اہم کمانڈر گرفتار

کراچی : کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) نے کالعدم تحریک طالبان کے اہم کمانڈر کو گرفتار کرلیا ، دہشت گرد نے تخریب کارروائی کی تربیت افغانستان سے حاصل کی۔

تفصیلات کے مطابق کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) نے کالعدم تحریک طالبان کے اہم کمانڈرذاکر اللہ عرف شفیع اللہ کو گرفتار کرلیا ، حکام نے بتایا کہ گرفتاردہشت گرد نے تخریب کارروائی کی تربیت افغانستان سے حاصل کی اور 2011میں حملہ کرکےایف سی اہلکاروں کوشہید اورزخمی کیا۔

سی ٹی ڈی حکام کا کہنا تھا کہ گرفتار دہشت گرد کے 2 ساتھی ایف سی اہلکاروں کی فائرنگ سے مارے گئےتھے ، دہشت گرد نے 2011 میں 60 راکٹ لانچرز ساتھیوں کےہمراہ مہمند سےافغانستان منتقل کیے۔

سی ٹی ڈی نے بتایا کہ 2012 میں دہشت گرد ذاکر اللہ اورساتھیوں نےباجوڑ میں ایف سی اہلکاروں کو نشانہ بنایا جبکہ افغانستان سے آکر2014 میں 2 افراد کوقتل کیا اور پھر وہیں فرارہوگیا۔

یاد رہے نومبر 2020 میں رینجرز اور پولیس نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے کالعدم تحریک طالبان کے 3دہشت گردوں کو گرفتار کیا تھا، گرفتار دہشت گردوں میں یاسین، اکرام اللہ عرف فیصل اور محمدخالد عرف عمر شامل تھے، جو شہر میں اپنے ناپاک عزائم رکھتے تھے۔

رینجرز نے بتایا تھا کہ ان میں سے دو دہشت گرد حال ہی میں افغانستان سے آئے تھے، دنوں دہشت گرد کراچی میں کارروائی کرنا چاہتے تھے، ملزمان کا تعلق کالعدم ٹی ٹی پی کمانڈر سعد بلال عرف ہمایوں گروپ سے ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں