سی ٹی ڈی کی گوجرانوالہ میں کارروائی، کراچی میں پولیس مقابلہ، دو دہشت گرد گرفتار
The news is by your side.

Advertisement

سی ٹی ڈی کی گوجرانوالہ میں کارروائی، کراچی میں پولیس مقابلہ، دو دہشت گرد گرفتار

گوجرانوالہ/کراچی: سی ٹی ڈی نے گوجرانوالہ میں اہم کارروائی کرتے ہوئے دو دہشت گردوں کو گرفتار کیا، جبکہ کراچی میں پولیس مقابلہ ہوا اور ایک ملزم کی گرفتاری عمل میں آئی۔

تفصیلات کے مطابق سی ٹی ڈی نے گوجرانوالہ میں سیٹلائٹ ٹاؤن کے قریب کارروائی کی جس کے نتیجے میں کالعدم تنظیم کے 2 مبینہ دہشت گرد شکیل احمد اور فرازسلطان گرفتاری عمل میں آئی۔

سی ٹی ڈی کا کہنا ہے کہ گرفتار ملزمان سے بارودی مواد، دہشت گردی کی منصوبہ بندی کے راز ملے ہیں، مبینہ دہشت گردوں نے عوام کو نشانہ بنانے کی منصوبہ بندی بھی کر رکھی تھی۔

سی ٹی ڈی کے مطابق مبینہ دہشت گردوں کے خلاف تھانہ سی ٹی ڈی گوجرانوالہ میں مقدمہ درج کر لیا گیا ہے، اور مزید قانونی کارروائی جاری ہے۔


تیرامیل: سی ٹی ڈی کی کارروائی، خاتون سمیت 4 دہشت گرد ہلاک، 6 اہلکار زخمی


دوسری جانب شہر قائد کے علاقے نارتھ ناظم آباد بلاک اے میں پولیس مقابلہ ہوا، فائرنگ کے تبادلے میں ایک راہ گیر زخمی بھی ہوا تاہم پولیس ملزم کو گرفتار کرنے میں کامیاب ہوگئی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ملزمان شہری سے لوٹ مار کر رہے تھے، پولیس کے پہنچنے پر ملزمان نے فائرنگ کردی، گرفتار ملزم سے اسلحہ برآمد کرلیا گیا جبکہ ملزم کا ساتھی فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

خیال رہے کہ رواں سال یکم مئی کو بلوچستان پولیس کے محکمہ انسداد دہشت گردی فورس (کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ) نے کوئٹہ میں کارروائی کرتے ہوئے دہشت گردی کی کئی وارداتوں اور خودکش حملوں میں ملوث کالعدم تنظیم کے کمانڈر کو گرفتار کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں