The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ میں سی ٹی ڈی کی کارروائی ، دو خودکش حملہ آوروں سمیت چھ دہشت گرد ہلاک

دہشت گردوں میں ایک خاتون بھی شامل، ایک سیکیورٹی اہلکار شہید، تین زخمی

کوئٹہ: بلوچستان کے صوبائی دارالحکومت کوئٹہ کے علاقے مشرقی بائی پاس پر سی ٹی ڈی اور حساس اداروں کی کاروائی کے دوران دو خود کش حملہ آوروں اور خاتون سمیت 6 دہشت گرد ہلاک جبکہ ایک سکیورٹی اہلکار شہید تین زخمی ہوگئے ۔

تفصیلات کے مطابق انسداد دہشت گردی ڈیپارٹمنٹ کے ترجمان نے اطلاع دی ہے کہ منگل اور بدھ کی درمیانی شب کوئٹہ کے نواحی علاقے مشرقی بائی پاس پر لیبر کالونی میں واقعہ گودام میں دہشت گردوں کی موجودگی کی خفیہ اطلاع پر کاروائی کا آغاز کیا گیا ۔

انہوں نے مزید بتایا کہ ا س موقع پر گودام میں موجود د ایک مبینہ خود کش حملہ آور نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا جبکہ اس کے دیگر ساتھیوں نے گودام سے فائرنگ کا سلسلہ شروع کردیا،اس دوران سکیورٹی فورسز کے4 اہلکار زخمی ہوئے، آپریشن کے دوران ہی انہیں سول ہسپتال منتقل کیا گیا جہاں دوران ِعلاج ایک پولیس اہلکار سیف اللہ شہید ہوگیا ، زخمی پولیس اہلکاروں میں سلمان ،معصوم ابوبکر شامل ہیں۔

سکیورٹی فورسز نے جوابی کاروائی آغاز کرتے ہوئے گوام میں داخل ہونے کی کوشش کی تو ایک اور خود کش حملہ آور نے خود کو دھماکے سے اڑالیا جس کے بعد فورسز کی اضافی نفری کو طلب کر کے آپریشن کا آغاز کیا گیا ۔سکیورٹی فورسز سے فائرنگ کے تبادلے میں ایک خاتون سمیت مزیدچار افرادہلاک ہوئے ۔

ترجما ن سی ٹی ڈی کے مطابق آپریشن کے دوران دو خود کش حملہ آور اور ایک خاتون سمیت کل 6 دہشت گرد ہلاک ہوگئے ۔ہلاک ہونے والی خاتون اور ایک دہشت گرد نے خود کش جیکٹیں بھی پہن رکھی تھیں جنہیں بعد ازاں ناکارہ بنادیا گیا۔

ترجمان کے مطابق آپریشن تقریبا 5 گھنٹے تک جاری رہا سکیورٹی فورسز نے گودام سے اسلحہ و گولہ بارود، کالعدم تنظیم کا جھنڈا بھی برآمد کیا جبکہ آپریشن کے مکمل ہونے پر سکیورٹی فورسز نے ہلاک دہشت گردوں کی لاشوں کو شناخت کے لئے سول ہسپتال منتقل کردیا ۔

دریں اثناءڈی آئی جی پولیس کوئٹہ عبدالرزاق چیمہ نے سول ہسپتال کے ٹراما سینٹر کا دورہ کیا جہاں انہوں نے زخمی سکیورٹی اہلکاروں کی عیادت کی اور کامیاب آپریشن میں حصہ لینے پر انہیں مبارک باد دی اور ان کی جلد صحت یابی کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

واضح رہے کہ ڈی آئی جی پولیس کوئٹہ عبدالرزاق چیمہ نے دو روز قبل پریس کانفرنس میں بتایا تھا کہ کوئٹہ میں محرم الحرام کے دوران دہشت گردی کے خدشات موجود ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں