site
stats
پاکستان

مقبوضہ کشمیر،باون روز بعد کئی علاقوں سے کرفیواُٹھا لیا گیا

سری نگر: بھارتی فورسز نے سری نگر اور پلواما کے علاوہ کئی علاقوں سے باون روز سے جاری کرفیو اُٹھا لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی کٹھ پتلی انتظامیہ نے کشمیریوں کےعزم اور ولولے کے سامنے ہتھیارڈال دیئے ہیں جس کلے بعد مقبوضہ وادی کے متعدد علاقوں میں باون روز سے جاری کرفیو اٹھا لیا گیا ہے تاہم سری نگر اور پلواما سمیت کچھ علاقوں میں کرفیو بدستور جاری ہے۔

ذرائع کے مطابق معصوم اور نہتے کشمیری عوام پر ظلم کے پہاڑ توڑنے والی بھارتی نواز کٹھ پتلی انتظامیہ نے آخر کارخود ہی ہارمان کرکئی علاقوں سے کرفیو اٹھا لیا ہے

اسی سے متعلق : بھارتی فوج کی بربریت،حریت پسند رہنما برہان وانی شہید

چشمِ تماشا نے یہ بھی منظر دیکھا کہ نہتے کشمیریوں پر بربریت کی انتہا کرنے والے خود ہی ان کی خیریت بھی دریافت کررہے ہیں،بھارتی میڈیا کے مطابق کٹھ پتلی وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی نے گزشتہ روز ایک سرکاری ہسپتال کا دورہ کیا اور زخمیوں کی عیادت کی۔

یہ خبر بھی پڑھیں : کشمیر میں شہید ہونے والوں کی تعداد نواسی ہوگئی

واضح رہے مقبوضہ کشمیرمیں باون روز سے جاری رفیو کے باعث زندگی مفلوج تھی جب کہ موبائل اور نیٹ کی سہولیات میں بندش کی وجہ ان علاقوں کا رابطہ دیگر علاقوں سے کٹ گیا تھا اور کرفیو کے باعث لوگ گھروں میں قید ہوگئے تھے سرکاری ریڈیوکی نشریات بھی بند کردی گئی ہیں۔

حریت پسند رہنما برہان وانی کی بھارتی افواج کے ہاتھوں شہادت کے بعد پھوٹنے والے فسادات اور کشیدگی کے بعد لگائے گئے مسلسل کرفیو کے باعث کھانے پینے کی اشیا کی بھی شدید قلت پیدا ہوگئی تھی جب کہ کرفیو والے علاقوں میں کاروباری مراکز اورسرکاری ادارے بند تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top