The news is by your side.

Advertisement

کرپٹو کرنسی کی 60 کروڑ ڈالر کی ریکارڈ چوری

لندن: کرپٹو کرنسی کی 60 کروڑ ڈالر کی ریکارڈ چوری کا معاملہ سامنے آ گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بدھ کے روز ایک ایسی سائبر ڈکیتی کی تفصیلات سامنے آئی ہیں، جس میں کرپٹو کرنسی کے ایک پلیٹ فارم پولی نیٹ ورک کو 60 کروڑ ڈالر لاگت کی کرپٹو کرنسی سے ہاتھ دھونے پڑے ہیں، یہ اس سیکٹر کا اب تک کی سب سے بڑا ہیکنگ حملہ ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق پولی نیٹ ورک نامی متعلقہ کمپنی نے کرپٹو کرنسی جمع کرنے کے ’والٹس‘ کا کام کرنے والے تاجروں سے درخواست کی ہے کہ ایتھیریم، بائنینس چین اور اوکس پولی گون ٹوکنز کو لینے سے گریز کیا جائے۔

کرپٹو کرنسی کے ٹرانسفر میں مہارت رکھنے والی کمپنی پولی نیٹ ورک نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر چوروں کو بھی مخاطب کیا، اس نے لکھا کہ جو رقم انھوں نے ہیک کی ہے وہ ڈیفی کی تاریخ کی سب سے بڑی رقم ہے۔ واضح رہے کہ ڈیفی ایک مالی نظام ہے جو کہ بلاک چین ٹیکنالوجی پر منحصر ہے اور اس کا تعلق کرپٹو کرنسی سے ہے۔Image

پولی نیٹ ورک نے ہیکرز کو مخاطب کر کے کہا کہ وہ پولیس کو بھی اس میں شامل کر سکتے ہیں، جس کے بعد وہ اتنی رقم کہیں اور ٹرانسفر نہیں کر سکیں گے، اس لیے ان کے پاس ایک موقع ہے کہ وہ رقم واپس کر دیں۔ پولی نیٹ ورک نے ہیکرز کی طرف سے استعمال کیے جانے والے اکاؤنٹس کے ایڈریس بھی جاری کیے۔

پولی نیٹ ورک کی جانب سے ہیکرز کو کی گئی درخواست کے بعد ہیکرز نے رقم واپس کرنا شروع کر دی ہے، کمپنی نے ایک ٹویٹ میں بتایا کہ 48 لاکھ ڈالرز مالیت کی رقم واپس کی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں