کیرالا میں سیلاب، بھارت نے قطری اور اماراتی امداد کو ٹھکرا دیا: Rain: Flood
The news is by your side.

Advertisement

کیرالا میں سیلاب، بھارت نے قطری اور اماراتی امداد کو ٹھکرا دیا

نئی دہلی: بھارتی ریاست کیرالا میں سیلاب کے باعث نظام زندگی درہم برہم ہے، جبکہ حکام نے قطری اور اماراتی امداد کو بھی ٹھکرا دیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست کیرالا میں شدید بارشوں سے سیلاب کے باعث تباہ کاریاں ہیں جبکہ امداد کی مد میں دی جانے والی قطری اور اماراتی رقم بھی حکام نے مسترد کردی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق اسی ہفتے متحدہ عراب امارات نے ایک سو ملین جب کہ قطر نے پانچ ملین ڈالر امداد کی پیشکش کی تھی جسے نئی دہلی حکام نے نہ لیتے ہوئے ٹھکرا دیا۔

بھارتی حکومت کے اس فیصلے کے خلاف اپوزیشن جماعتوں کی جانب سے حکام کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے، اور یہ مطالبہ بھی سامنے آیا ہے کہ جنوبی ریاست کیرالا کے عوام کو درپیش تکلیف دہ حالات کو فوری طور پر بہتر بنایا جائے۔

بھارتی ریاست کیرالا میں سیلاب، 106 افراد ہلاک، لاکھوں بے گھر

اپوزیشن کی جانب سے یہ بھی موقف اختیار کیا گیا ہے کہ ایک جانب ریاست میں تباہ کاریاں ہیں تو دوسری جانب حکومت نے بیرونی امداد نہ لینے کا فیصلہ کیا ہے، حکام فوری طور پر حالات کو معمول پر لائے، اور جو مسائل ہیں اسے فوری طور پر حل کیے جائیں۔

خیال رہے کہ بھارتی ریاست کیرالا میں سیلاب نے بڑے پیمانے پر املاک کو بھی نقصان پہنچایا جب کہ لاکھوں افراد بے گھر ہو چکے ہیں، اور بنیادی ڈھانچے کو پہنچنے والے نقصان کا تخمینہ دو سو ارب روپے لگایا گیا ہے۔

واضح رہے کہ حکام کی جانب سے سیلاب کے باعث 106 افراد کی ہلاکتوں سمیت لاکھوں افراد کے بے گھر ہونے کی بھی تصدیق کردی گئی ہے، انتظامیہ نے بھرپور اقدامات کی یقین دہانی کرائی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں