The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں مثبت کورونا کیسز کی یومیہ شرح 11.50فیصد تک پہنچ گئی

اسلام آباد : ذرائع وزارت صحت کا کہنا ہے کہ کراچی میں مثبت کوروناکیسزکی یومیہ شرح 11.50فیصد تک پہنچ گئی جبکہ کورونا کیسزکی بلند ترین شرح گلگت بلتستان میں ہے۔

تفصیلات کے مطابق ذرائع وزارت صحت کی جانب سے ملک میں کے مختلف شہروں میں مثبت کورونا کیسز کی شرح کے حوالے سے تفصیلات جاری کردی گئی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملک میں مثبت کورونا کیسزکی بلند ترین شرح گلگت بلتستان میں ہے، جہاں شرح27.03 فیصد ہے جبکہ جہلم،صوابی میں کوروناکیسزکی شرح صفرریکارڈکی گئی ہے۔

وزارت صحت کے مطابق چاروں صوبوں کے 22اضلاع کورونا کے حوالے سے اہم ہیں، کراچی میں مثبت کوروناکیسزکی یومیہ شرح 11.50فیصد ، اسلام آباد میں مثبت کیسزکی یومیہ شرح 5.40فیصد اور پشاورمیں مثبت کوروناکیسز کی یومیہ شرح 5.19فیصدہے۔

ذرائع نے بتایا کہ لاہور میں مثبت کیسزکی شرح 1.09فیصد ملتان میں 4.35 فیصد، نوشہرہ 4.21 فیصد ،کوئٹہ 4.1فیصد ، راولپنڈی میں 2.48 اور حیدرآباد میں 1.84فیصد ہے جبکہ مظفر آبادمیں مثبت کوروناکیسزکی شرح 13.79فیصد اور میرپورآزادکشمیرمیں مثبت کیسزکی شرح 1.49، لاہور1.09فیصدہے۔
.
ذرائع کا کہنا ہے کہ 10اضلاع میں مثبت کوروناکیسز کی یومیہ شرح ایک فیصد سے کم ہے، ان اضلاع میں ایبٹ آباد،چارسدہ،مردان ، سوات،صوابی، بہاولپور، فیصل آباد، گوجرانوالہ ، گجرات، جہلم شامل ہیں۔

خیال رہے ملک میں کورونا کے مثبت کیسز آنےکی شرح تین اعشاریہ دو سات فیصد ہوگئی ہے ، چوبیس گھنٹے کے دوران ملک میں کوروناکےمزیدسترہ مریض انتقال کرگئے، جس کے بعد کوروناوائرس سے مجموعی اموات بائیس ہزار چار سو انہترہوگئیں۔

چو بیس گھنٹے میں چھیالیس ہزاردوسو ستاسی افراد کے کو روناٹیسٹ کیے گئے، جس میں سے ایک ہزارپانچ سو سترہ مثبت نکلے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں