site
stats
پاکستان

لاہورمیں تین کروڑ روپے کی ڈکیتی کا ڈراپ سین، مدعی ہی ملزم نکلا

لاہور : نواں کوٹ میں چندروز قبل ہونے والی تین کروڑ روپے کی ڈکیتی کاڈراپ سین ہوگیا، مدعی ہی ملزم نکلا، پولیس نے تمام رقم برآمد کرکے تفتیش شروع کردی۔

تفصیلات کے مطابق سی سی پی او لاہور کیپٹن ریٹائرڈ امین وینس نے پریس کانفرنس کے دوران میڈیا کو بتایا کہ چند روز قبل نواں کوٹ میں تین کروڑ دس لاکھ روپے کی ڈکیتی کی واردات ہوئی، جس پر پولیس نے سائنسی بنیادوں پر تفتیش شروع کرکے واقعےکا سراغ لگالیا۔

واردات کےمدعی عباس نے ساتھیوں کے ہمراہ ڈکیتی کےبعدفائرنگ کروائی اور ڈکیتی کا ڈرامہ رچایا۔ سی سی پی او لاہور نے بتایا کہ واردات کا مدعی عباس ہی ملزم نکلا جس نے اپنے ساتھیوں کے ہمراہ ڈکیتی کے بعد فائرنگ کروائی اور ڈکیتی کا ڈرامہ رچایا۔

انہوں نے بتایا کہ ملزم عباس ایک انڈسٹری کا مالک ہے اس کے لیگل ایڈوائزر نے مشورہ دیا تھا کہ وہ ٹیکس اور دیگر کاروباری معاملات سے خود کو بچانے کےلیے یہ طریقہ اختیار کرے۔

پولیس نے ملزمان کے قبضے سے پوری رقم برآمد کر لی ہے، ایک سوال کے جواب میں سی سی پی او لاہور کا کہنا تھا کہ ماہ رمضان المبارک میں ہر ممکن سیکیورٹی فراہم کی جائے گی اور شہر میں جرائم پیشہ افراد کے خلاف آپریشن بھی جاری رکھا جائے گا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top