The news is by your side.

Advertisement

‘کراچی میں بارش سے تباہی قدرتی طور پر بنے ڈیفنس سسٹم خراب ہونے کی وجہ سے ہوئی’

اسلام آباد : وزیراعظم کے مشیر موسمیاتی تبدیلی ملک امین اسلم کا کہنا ہے کہ کراچی میں بارش سے تباہی قدرتی بنے ڈیفنس سسٹم خراب ہونے کی وجہ سے ہوئی، اگر کراچی کوبچاناہے تو ہمیں قدرتی ڈیفنس سسٹم کوبحال کرناہوگا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے مشیر موسمیاتی تبدیلی ملک امین اسلم نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاورپلے میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کراچی میں جو صورت حال ہے، موسمیاتی زبان میں فری کیبل کہتےہیں ، فری کیبل کامطلب زیادہ بارشیں اور بے موسم بارشیں ہوناہے۔

ملک امین اسلم کا کہنا تھا کہ کراچی بھی فری کیبل کاشکارہواجس کےتحت بارشیں زیادہ ہوئی ہیں، کراچی میں مون سون کی بارشیں ماضی کی نسبت زیادہ ہوئی ہیں، موسمیاتی زبان میں فری کیبل اس وقت پاکستان میں زیادہ ہے۔

معاون خصوصی موسمیاتی تبدیلی نے کہا کہ پاکستان بھرمیں مون سون کی بارشیں زیادہ ہورہی ہیں، پہاڑی اوربالائی علاقوں کی صورتحال بھی دیکھ لیں بارشیں زیادہ ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ کراچی کااپناڈیفنس سسٹم تھاجس سےبارش کاپانی سمندرمیں جاتاتھا، ہم نے قدرتی بنے ڈیفنس سسٹم کوخراب کیا جس سے نقصان ہوا، ڈیفنس سسٹم کے تحت سمندر جانے والے راستے پر تعمیرات کردی گئیں، تعمیرات کی وجہ سے بارش کاجمع پانی اب سمندر میں نہیں جارہا۔

ملک امین اسلم نے کہا کہ کراچی کےنالوں میں پانی اس لیے واپس آرہا ہے، کراچی کوبچاناہےتوہمیں قدرتی ڈیفنس سسٹم کوبحال کرناہوگا۔

معاون خصوصی موسمیاتی تبدیلی کا مزید کہنا تھا کہ شہر سے نکلنے والے پانی کے راستوں کودوبارہ بحال کرنا ہوگا، ایسی جگہوں پر تعمیرات کو ہٹاناہوگا جہاں پانی نکلنے کے راستے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں