The news is by your side.

Advertisement

دمام: گاڑیوں کی سینی ٹائزنگ کے لیے خود کار سسٹم

ریاض: سعودی شہر دمام میں گاڑیوں کی سینی ٹائزنگ کے لیے خود کار دروازہ نصب کردیا گیا، جلد ایسا آٹو میٹک دروازہ دیگر مقامت پر بھی نصب کیا جائے گا۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق کرونا وئرس سے حفاظت کی خاطر مشرقی ریجن کی بلدیہ نے گاڑیوں کو سینی ٹائز کرنے کے لیے اپنی نوعیت کا پہلا سینی ٹائزنگ گیٹ شاہراہ پر نصب کردیا۔

بلدیہ کے ریجنل ترجمان محمد الصفیان کا کہنا ہے کہ گاڑیوں کو خودکار انداز میں سینی ٹائز کرنے کے لیے بنایا جانے والا گیٹ جدید ترین ٹیکنالوجی پر مشتمل ہے۔

گیٹ میں انتہائی حساس سینسرز لگائے گئے ہیں جو گاڑیوں کی آمد کے ساتھ ہی سسٹم کو آن کردیتے ہیں جس سے مخصوص نوزلز کے ذریعے جراثیم کش مواد گاڑیوں پر اسپرے کیا جاتا ہے۔

خود کار سینی ٹائزنگ گیٹ کے بارے میں ریجنل ڈائریکٹر کا کہنا تھا کہ گیٹ 5 میٹر بلند اور 7 میٹر چوڑا ہے اور اس سے منسلک ٹینک کی گنجائش 600 لیٹر ہے جس میں جراثیم کش مواد اسٹور کیا جاتا ہے، ٹینک 16 مربع میٹر پر محیط ہے، خود کار گیٹ سے فی سیکنڈ 2 لیٹر جراثیم کش مواد کا اسپرے کیا جاتا ہے۔

دمام شہر میں اپنی نوعیت کا واحد سینی ٹائزنگ گیٹ شاہ سعود بن عبدالعزیز شاہراہ پر نصب کیا گیا ہے جبکہ مستقبل قریب میں اس قسم کے مزید گیٹ بھی دیگر شاہراہوں پر لگائے جائیں گے۔

بلدیہ کے ریجنل ڈائریکٹر کا کہنا تھا کہ گیٹ کی تنصیب کا بنیادی مقصد لوگوں کو کرونا وائرس سے محفوظ رکھنے کی خاطر کی جانے والی احتیاطی تدابیر کا حصہ ہے، ہماری کوشش ہے کہ لوگوں کو ہر طرح سے محفوظ کیا جائے تاکہ اس وبائی مرض کو پھیلنے سے روکا جاسکے۔

دمام میں اس سے قبل بھی مارکیٹوں میں شاپنگ ٹرالیوں کی سینی ٹائزنگ کے لیے خود کار یونٹ نصب کیا گیا تھا، بعد ازاں دیگر صوبوں میں بھی اس قسم کے یونٹس نصب کیے گئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں