The news is by your side.

Advertisement

امریکہ میں خوفناک طوفانی جھکڑوں نے تباہی پھیلادی،25افراد ہلاک

ٹینیسی : امریکہ میں خوفناک طوفانی ہواؤں نے بدترین تباہی پھیلادی، ہوا کے انتہائی تیز جھکڑوں کے باعث25افراد ہلاک اورمتعدد لاپتہ ہوگئے، کئی عمارتیں زمیں بوس ہونے کی بھی اطلاعات  ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست ٹینیسی میں خوفناک طوفانی چل پڑیں جس کی وجہ سے نظام زندگی مفلوج ہوگیا، اس خطرناک صورتحال میں پچیس افراد ہلاک ہوچکے ہیں اور متعدد لوگ لاپتہ تاحال لاپتہ ہیں۔

اس کے علاوہ کئی عمارات بھی تباہ ہوگئیں، غیر ملکی خبررساں ایجنسی کے مطابق اتفاق سے یہ طوفانی بگولے ایسے وقت پر چلے ہیں جب پوری ریاست ٹینیسی میں امریکی صدارتی انتخابات کے پرائمری مرحلے میں انتخابات ہورہے ہیں۔

اس حوالے سے ریاست کے گورنر ولیم لی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ آج ایک انتہائی افسوناک دن ہے۔ عمارتیں زمین بوس ہونے سے لاپتہ ہوجانے والے افراد کو ڈھونڈنے اور ان کی مدد کیلئے ریسکیوٹیمیں اپنا کام کررہی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ بدقسمتی سے اب تک پچیس افراد موت کے منہ میں جاچکے ہیں اورخدشہ ہے کہ ہلاکتوں کی تعداد میں مزید اضافہ ہوسکتا ہے۔

دوسری جانب امریکی محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ ریاست، ٹینیسی، میسوری اورکنٹیکی کو مزید آٹھ طوفانی بگولوں کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں