The news is by your side.

Advertisement

ون ڈے کیپ دینے کے بعد سرفراز نے دانش عزیز کو کیا مشورہ دیا؟

سنچورین: محنت رائیگاں نہیں جاتی، نیشنل ٹی ٹوئنٹی کپ میں عمدہ کارکردگی کی بنا پر قومی اسکواڈ میں شامل دانش عزیز کا خواب پورا ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور جنوبی افریقا کے درمیان تین میچوں پر مشتمل ون ڈے سیریز کا پہلا میچ آج سنچورین ‏کے سپر اسپورٹس پارک میں کھیلا جارہا ہے، جہاں قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے ٹاس جیت کر مہمان ٹیم کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ہے۔

پروٹیز کے خلاف پہلے ون ڈے کی فائنل الیون میں کپتان بابراعظم ، فخر زمان ، امام الحق ، آصف علی اور محمد رضوان ، شاداب خان ، فہیم اشرف، محمد حسنین، شاہین شاہ آفریدی اور حارث روف شامل ہیں، اس کے علاوہ نیشنل ٹی ٹوئنٹی کپ میں عمدہ کارکردگی دکھانے والے بلے باز دانش عزیز کو ڈیبیو کیپ دیا گیا۔

قومی ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد نے دانش عزیز کو ون ڈے کیپ دی، واضح رہے کہ محمد سرفراز نیشنل ٹی ٹوئنٹی کپ میں سندھ کی ٹیم کے کپتان بھی ہیں۔

ون ڈے کیپ ملنے پر خوشی سے نہال دانش عزیز نے آج کے دن کو تاریخی قرار دیتے ہوئے کہا کہ پاکستان ٹیم کی نمائندگی کرنا ایک خواب تھا جو آج پورا ہوا ہے، کوشش ہوگی سو فیصد کارکردگی دکھا کر قومی ٹیم کو کامیابی دلاؤں۔

پی سی بی کی جانب سے دانش عزیز کو ون ڈے کیپ دینے کی ویڈیو پبلش کی گئی ہے، ویڈیو میں قومی ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ دانش عزیز کو ون ڈے کیپ دینے پر دلی خوشی ہورہی ہے۔

سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ جس طریقے سے آپ نے محنت کی وہ میرے سامنے ہیں، ون ڈے کیپ ملنا آپ کی سخت جدوجہد کا نتیجہ ہے اور اللہ تعالیٰ نے آپ کو موقع دیا کہ پاکستان کے لئے کھیلیں، پاکستان کی جانب سے لمبے عرصے تک کھیلیں اور بہترین پرفارمنس دیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں