The news is by your side.

Advertisement

میری جگہ میرے والد میرے حلقے سے الیکشن لڑیں گے، دانیال عزیز

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز کا کہنا ہے کہ عدالتی فیصلے پر ہم نےلاک ڈاؤن یااسلام آباد پر حملہ نہیں کیا ،  میری جگہ میرے والد میرے حلقے سے الیکشن لڑیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیرمملکت دانیال نے نااہلی کے فیصلے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میرے خلاف توہین عدالت کیس کا فیصلہ سنایا گیا، میرے خلاف3 چارج تھے کچھ 8 ماہ اور کچھ ایک سال پرانے تھے۔

دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ میرے خلاف ایک چارج تھا کہ پریس کانفرنس میں تضحیک کی، پہلے چارج کے گواہ نے تسلیم کیا میں نے وہ لفظ کہے ہی نہیں، واحد گواہ جس کیس میں پیش ہوا اس میں مجھے بری کردیا گیا۔

رہنما مسلم لیگ ن نے کہا کہ دوسراچارج ایک نجی چینل پر چلائی جانے والی ویڈیو تھی، فوٹیج چلائی تو چینل کی آڈیو میں ٹون چلی یعنی وہ لفظ بولے ہی نہیں گئے، تیسراچارج عمران خان سے متعلق فیصلے پر میرے جملے تھے، چند ماہ پہلے کے چارج پر عدالت برخاست ہونے تک سزا ملی، میں نے جاوید ہاشمی کے انکشاف کا ذکر کیا تھا، جاوید ہاشمی نے کہا تھا کسی اور طریقے سے لوگوں کو ہٹایا جائے گا

انھوں نے نے عدالت سے درخواست کی کہ ویڈیو کلپ کا ٹرانسکرپٹ دیاجائے، نجی چینل میں جو ویڈیو چلائی گئی اس میں میری گفتگو سنسرکی گئی، ویڈیو میں جو گفتگو کی گئی تھی ایک پرائیویٹ تقریب میں گفتگو تھی۔

دانیال عزیز نے مزید کہا کہ فیصلے پرعدالت میں ہی تو لوگوں نے کہا یوسف رضاگیلانی جیسا کیس ہے، آصف زرداری کوسزاہوئی توصدربن گئے، یوسف رضاگیلانی کوسزاہوئی تووزیراعظم بن گئے، میں نے اداروں کومضبوط کرنے کی تگ ودوکی ہے۔


مزید پڑھیں:  توہین عدالت کیس میں دانیال عزیزنااہل قرار


سابق وزیر مملکت کا کہنا تھا کہ عدالتی فیصلے پر ہم نےلاک ڈاؤن یااسلام آباد پر حملہ نہیں کیا، تفصیلی فیصلہ آنے کے بعد قانونی مشاورت کریں گے، جیل کاٹی نہ یوسف رضاگیلانی جیسےعدالتی احکامات کی خلاف ورزی کی۔

انھوں نے کہا کہ میں نےمقامی حکومتوں کےنظام بنائےہیں جس پرتمغہ بھی ملا ، میرے مخالفوں کے نیب میں 3،3کیسز ہیں، سروے کے مطابق میرے حلقے میں مجھے برتری حاصل تھی، مجھ پر کرپشن کا کوئی الزام نہیں۔

دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ میرے والد نے میرےحلقے سے کاغذات داخل کرائے ہیں، ہم نے ممکنہ طور پر متبادل فیصلہ کیا ہوا تھا، میری جگہ میرے والد میرے حلقے سے الیکشن لڑیں گے۔

یاد رہے اس سے قبل سپریم کورٹ نے  مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز کو توہین عدالت کا مرتکب قرار  دیتے ہوئے  آرٹیکل 63 کے تحت نااہل کردیا، اب دانیال عزیز اگلے 5 سال تک الیکشن میں حصہ نہیں لے سکیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں