The news is by your side.

Advertisement

بھارت: بیٹی نے بوڑھے باپ کو گھر سے نکال دیا

نئی دہلی: بھارت میں بیٹی نے بوڑھے باپ کو گھر سے نکال دیا، بزرگ کا کہنا ہے کہ بیٹی اور داماد انہیں مستقل ہراساں کرتے رہے تھے، پولیس نے بزرگ کو شیلٹر ہوم منتقل کردیا۔

یہ افسوسناک واقعہ بھارتی پنجاب کے شہر بھرت پور میں پیش آیا جہاں رام چندر نامی بزرگ شخص لدھیانہ سے اپنی بیٹی کے پاس کسی تقریب میں شرکت کرنے آئے لیکن کرونا وائرس کی وجہ سے وہ یہاں پھنس گئے اور واپس نہ جاسکے۔

بزرگ شخص کا کہنا ہے کہ کچھ دن گزر جانے کے بعد بیٹی اور داماد نے انہیں ہراساں کرنا شروع کیا، بزرگ نے اس کی اطلاع پولیس کو دی جس کے بعد پولیس نے ان کے بیٹے سے رابطہ کرنے کی کوشش کی لیکن رابطہ نہیں ہوا۔

بزرگ کے مطابق ایک دن اچانک بیٹی اور داماد نے انہیں گھر سے نکال دیا جس کے بعد وہ پولیس کے پہنچے۔ پولیس نے عارضی طور پر انہیں ایک شیلٹر ہوم میں منتقل کردیا۔

اس دوران پولیس نے ان کے بیٹے سے رابطہ کر کے ساری صورتحال بتائی تاہم بیٹے نے لاک ڈاؤن کی وجہ سے سفری انتظام نہ ہونے کے باعث آنے سے معذوری ظاہر کی۔

پولیس نے خصوصی رابطہ کروا کے کسی طرح بیٹے کو بھرت پور بلوایا اور بزرگ کو اس کے ساتھ واپس بھجوا دیا۔ پولیس نے بیٹی اور داماد کو امن و امان میں خلل ڈالنے کے الزام میں گرفتار کرلیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں