The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز کی کفالت ثابت ہونے پر نواز شریف نااہل ہوجائیں‌گے، عمران

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ ڈان لیکس کے ذریعے فوج کو براہ راست نشانہ بنانے کی کوشش کی گئی اور وہی بیان دیا گیا جو بھارتی اور اسرائیل کی لابی دیتی ہے، اس معاملے میں شاہی خاندان ملوث ہے، ایسی خبریں جاری کرانے والے قوم کے غدار ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں میزبان ارشد شریف سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

عمران خان نے کہا ہے کہ ڈان لیکس انتہائی سنجیدہ معاملہ ہے اس معاملے میں جو ہونا چاہیے تھا وہ نہیں ہوا، متنازع خبر کے ذریعے فوج کو براہ راست نشانہ بنانے کی کوشش کی گئی اور وہی بیان دیا گیا جو بھارتی اور اسرائیل کی لابی دیتی ہے، میرا خیال ہے کہ اس معاملے میں شاہی خاندان ملوث ہے، ایسی خبریں جاری کروا کے اپنی کرپشن بچانے والے قوم کے غدار ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ بھارت کے اخبارات نے اس متنازع خبر کو فرنٹ پیج پر شائع کیا، میرا خیال ہے کہ ڈان لیکس کے معاملے میں شاہی فیملی ملوث ہے اگر تحقیقات ہوئیں تو ان کو یہ ڈر ہے کہ بات شاہی خاندان کی طرف جائے گی۔

شریف فیملی ایک جھوٹ چھپانے کے لیے مزید جھوٹ بولے گی، یہ لوگ اللہ کی پکڑ سے نہیں بچ سکیں گے مجھے ان پر ترس آتا ہے۔

ڈان لیکس کے معاملے پر قربانی کا بکرا پرویز رشید کو بنایا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی اور نواز شریف میں ذاتی دوستی ہے، مودی پاکستان کو اندر سے کمزور کرنا چاہتا ہے، صوبوں کو آپس میں لڑانا بھی اسی کا ایجنڈا ہے، آج پاکستان کے استحکام کے لیے فوج کی ضرورت ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کس قانون کے تحت ہمیں احتجاج سے روکا گیا اور کس قانون کے تحت مجھے نظر بند کیا گیا، شکر ہے علی امین گنڈا پور پر بھینس چوری کا الزام عائد نہیں کیا گیا، پروپیگنڈا کیا کہ کے پی کے سے اسلحہ پنجاب لایا جارہا ہے.

اپنی گفتگو میں عمران خان نے بانی ایم کیو ایم کو بھی کڑی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ان سے بڑا پاکستان کا کوئی دشمن نہیں، عظیم طارق کی بیوہ نے بتایا کہ قاتلوں نے ہی جنازہ اٹھا یا ہوا تھا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کس قانون کے تحت ہمیں احتجاج کے جمہوری حق سے روکا گیا ؟ پرو پیگنڈا کیا گیا کہ کے پی کے سے اسلحہ آرہا ہے۔

نواز شریف نے کہا کہ مر یم نواز میرے زیر کفا لت ہے اگر زیرکفالت ہونے کا سچ ثابت ہوگیا تو نواز شریف نااہل ہونگے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں