پاکستان کے امریکا پر انحصار کے دن ختم ہوگئے: وزیر اعظم -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے امریکا پر انحصار کے دن ختم ہوگئے: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ پاکستان کے امریکا پر انحصار کے دن ختم ہوگئے۔ دنیا دہشت گردی کے خلاف پاکستان کی قربانیوں کا اعتراف کرے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے عرب نیوز کے نمائندوں کو خصوصی انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ پاکستان کے امریکا پر انحصار کے دن ختم ہوگئے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان پر پابندی انسداد دہشت گردی کی کوششوں میں کمی کے مترادف ہوگی۔ پاکستان نے پہلی بار روسی ٹینک اور ہیلی کاپٹرز فوج میں شامل کیے۔

انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف افغانستان کے ساتھ ہیں جبکہ دہشت گردی کے خلاف جنگ اپنے وسائل سے لڑ رہے ہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان کے ساتھ افغان سرحدی علاقے پر طالبان کا کنٹرول ہے، دہشت گرد سرحد پار سے آ کر پاکستان میں حملے کرتے ہیں۔

انتخابات کے متعلق ان کا کہنا تھا کہ حکومت کی مدت 4 جون 2018 کو ختم ہو رہی ہے، ٹرم ختم ہونے کے بعد 2 مہینے میں انتخابات ہوں گے۔

انہوں نے واضح کیا کہ جو کچھ بھی ہو الیکشن اپنے وقت پر ہوں گے۔

وزیر اعظم نے ملکی معیشت میں خسارے کی تردید کرتے ہوئے کہا کہ پاکستانی معیشت میں معمولی سا خسارہ دیکھنے میں آیا ہے جو معاشی عمل کا حصہ ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف کے ساتھ معاملات جلد حل ہوجائیں گے، تاہم پاکستان آئی ایم ایف پروگرام کا محتاج نہیں ہے۔

انہوں نے اس بات کی تردید کی کہ پاکستان میں چینی سرمایہ کاری سے پاکستان چین کے زیر اثر آسکتا ہے۔ ’یہ دو طرفہ تعلق ہے۔ چین کی جانب سے جو بھی سرمایہ کاری کی گئی ہے وہ زیادہ تر قرضوں کی صورت میں، اور کچھ مخصوص شعبوں میں کی گئی ہے۔ ہم اسے کسی قسم کا خطرہ نہیں سمجھتے‘۔

عرب نیوز کو دیا جانے والا وزیر اعظم کا خصوصی انٹرویو اس لنک پر پڑھا جاسکتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں