The news is by your side.

Advertisement

بھارتی جیل میں تشدد کے شکار ماہی گیر کی میت کراچی پہنچا دی گئی

کراچی: بھارتی جیل میں بد ترین تشدد کے شکار ماہی گیر کی میت کراچی پہنچا دی گئی، بد قسمت ماہی گیر کو سمندری حدود کی خلاف ورزی پر گرفتار کیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی جیل میں بد ترین تشدد کے باعث انتقال کرنے والے کراچی کے ماہی گیر نور الاسلام کی میت کورنگی ابراہیم حیدری میں واقع ان کے گھر پہنچا دی گئی۔

ماہی گیر نورالاسلام کی میت گھر پہنچنے پر کہرام مچ گیا، اہل علاقہ نے غم و غصے میں پاکستان زندہ باد اور بھارت مردہ باد کے نعرے لگائے۔

یاد رہے کہ ماہی گیر کو 2 سال قبل سمندری حدود کی خلاف ورزی پر گرفتار کیا گیا تھا، لواحقین کا کہنا ہے کہ نور الاسلام کو مبینہ طور پر گجرات کی جیل میں تشدد کر کے قتل کیا گیا۔

یہ بھی پڑھیں:  بھارتی جیل میں ایک اور پاکستانی قیدی شہید

28 مارچ کی خبر تھی کہ پاکستان کی خیر سگالی کے جواب میں بھارت میں ایک اور پاکستانی قیدی کو بد ترین تشدد کر کے شہید کر دیا گیا، ماہی گیر نورالاسلام 2017 سے بھارتی جیل میں قید تھے۔

پاکستانی قیدیوں کی بھارتی جیلوں میں شہادت سے بھارت کا مکروہ چہرہ دنیا کے سامنے پھر بے نقاب ہو گیا، کلبھوشن سے لے کر ابھی نندن تک پاکستان کے خیر سگالی اور تحمل کا جواب بھارت نے ایک اور پاکستانی قیدی کی شہادت کی شکل میں دیا۔

یہ بھی پڑھیں:  بھارتی قید میں ایک اور پاکستانی شہری جاں بحق

یاد رہے نورالاسلام سے پہلے فروری میں جے پورکی جیل میں اٹھارہ سال سے قید پاکستانی قیدی شاکراللہ کو پتھر مار کر شہید کیا گیا تھا جب کہ ایک اور پاکستانی قیدی محمد اعظم کو سزا پوری ہونے کے باوجود رہا نہ کیا۔

بھارتی حکام نے محمد اعظم کا شدید بیماری کے باوجود علاج نے نہ کرایا اوروہ جان کی بازی ہار گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں