The news is by your side.

Advertisement

حکومتی ایجنڈے میں سرفہرست مہنگائی میں کمی ہے: فردوس عاشق

اسلام آباد: معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ حکومتی ایجنڈے میں سرفہرست مہنگائی اور خسارے میں کمی ہے، منڈیوں میں مڈل مین کے خاتمے کے لیے اقدامات کیے گئے ہیں، مہنگائی پر کنٹرول کے لیے اسلام آباد میں پائلٹ پروجیکٹ شروع کیا۔

تفصیلات کے مطابق آج وزیر اعظم کی صدارت میں ہونے والے کابینہ اجلاس کے بعد وزیر قانون فروغ نسیم اور معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے نیوز کانفرنس کی، جس میں بتایا گیا کہ سستے گھروں کی تعمیر کے لیے 5 ارب کے بلا سود قرضوں کی منظوری دی گئی ہے۔

فردوس عاشق نے بتایا کابینہ اجلاس کا 14 نکاتی ایجنڈا تھا، وزیر سائنس اور ٹیکنالوجی فواد چوہدری کی عدم شرکت کے باعث 5 ایجنڈا آئٹمز مؤخر ہوئے، مختلف وزارتوں نےعوام کی فلاح کے لیے منصوبوں پر بریفنگ دی، وزیر اعظم نے وزرا کو عام آدمی کی زندگی بہتر بنانے کے اقدامات کی ہدایت کی۔

اجلاس کی مزید تفصیل:  وفاقی کابینہ نے نیب ترمیمی آرڈیننس کی منظوری دے دی

معاون خصوصی کا کہنا تھا نیب کابینہ کے فیصلوں کو جاننا چاہے گی تو اس کی درخواست پر کابینہ ڈویژن کی جانب سے تمام ریکارڈ فراہم کر دیا جائے گا، اجلاس میں سولر پاور پر بجلی کے منصوبے کو منظور کیا گیا ہے، وزارت مواصلات انٹرن شپ پروگرام شروع کر رہی ہے، جس کے تحت 3500 لوگوں کو انٹرن شپ دی جائے گی، وزارت انسداد منشیات نے زندگی ایپ بھی متعارف کرائی ہے۔

انھوں نے کہا کہ لو کاسٹ ہاؤسنگ میں 5 ارب کے بلا سود قرضو ں کی منظوری دی گئی ہے، جس کے لیے ایک لاکھ سے 10 لاکھ تک کا قرضہ دیا جائے گا، 5 لاکھ سے 10 لاکھ تک افراد اس سے فائدہ اٹھائیں گے۔

معاون خصوصی نے کہا اسجد امتیاز علی کو ممبر ارسا تعینات کرنے کی منظوری دی گئی، کرتارپور راہ داری کا وزیر اعظم 9 نومبر کو افتتاح کریں گے، اس راہ داری سے مذہبی سیاحت کو فروغ ملے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں