The news is by your side.

Advertisement

کرونا کو شکست؟ ایسا شہر جہاں ایک بھی کیس سامنے نہیں آیا

بیجنگ: چین کے زیرانتظام شہر ہانگ کانگ میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کروناوائرس کا ایک بھی کیس سامنے نہیں آیا، اسپتال انتظامیہ اور عملے نے اسے وبائی مرض کے خلاف کامیابی قرار دے دیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق رواں سال فروری کے اختتام کے بعد سے آج وہ واحد دن ہے کہ جس روز ہانگ کانگ میں عالمگیر وبا کا ایک بھی کیس ریکارڈ نہیں کیا گیا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ حکومت کی بروقت حکمت عملی اور شہریوں کی جانب سے احتتاطی تدابیر اپنانے سے ہانگ کانگ میں مہلک وائرس قابو میں ہے، ہرشہری سماجی فاصلے کو ہر صورت یقینی بنارہا ہے۔

جنگِ عظیم دوم کے سپاہی نے کرونا کو شکست دے دی، گارڈ آف آنر پیش

ملک میں مجموعی طور پر کرونا کے 1025 کیسز سامنے آئے جن میں سے 4 افراد کی موت واقع ہوئی۔ وائرس کے پیش نظر دنیا بھر کی طرح ہانگ کانگ میں بھی نجی وسرکاری دفاتر اور تمام اسکولز بند ہیں۔

ہانگ کانگ میں شعبہ طب کی پاکستانی طالبہ لیلا کائنات نے ہدایت کی ہے کہ احتیاطی تدابیر سے کرونا کو شکست دیا جاسکتا ہے، شہریوں کو چاہیئے کہ گھر میں داخل ہونے کے فوری بعد ہاتھ دھوئیں اور ممکن ہو تو کپڑے بھی تبدیل کیے جائیں۔ انہوں نے خیال ظاہر کیا ہے کہ وائرس کپڑوں کے ذریعے بھی انسانوں میں منتقل ہوسکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں