The news is by your side.

Advertisement

قیامت خیز گرمی میں روزے داروں کیلئے افطار میں دہی سے بنے مشروبات

کراچی سمیت ملک بھر میں گرمی کی لہر جاری ہے اور اس موسم میں روزہ کا دورانیہ پندرہ گھنٹے سے زیادہ ہے اس لیے روزہ رکھنے کے لیے احتیاطی تدابیر اختیار کرنا ضروری ہے تاکہ صحت متاثر نہ ہو چونکہ گرمی کا موسم ہے اور جسم سے پانی بذریعہ پسینہ خارج ہو جاتا ہے اس لئے شدت کی پیاس لگتی ہے اور بعض افراد افطاری ٹھنڈے مشروبات سے کرتے ہیں۔

افطار اور  سحر میں گرمیوں کی بہترین غذا ’’دہی‘‘ کا استعمال بہت مفید ہے ، آپ اس سے مزیدار ٹھنڈی لسی بنا سکتے ہیں، رائتہ اور دیگر اشیا، تاہم کیلا ، اسٹرابیری اور دیگر چیزوں کے ساتھ بھی ملا کر مشروبات تیار کئے جاسکتے ہیں ، جو آپ سخت گرمی میں ٹھنڈک کا احساس دیں گے۔

دہی سے ہی چند ذائقے دار  مشروبات کی تراکیب

آم کی لسی


اجزاء

آم کے ٹکڑے

ڈیڑھ کپ ۔ دہی

 چینی ۔ تین کھانے کے چمچ

برف کے ٹکڑے ۔ ڈیڑھ کپ

 

ترکیب

بلینڈر میں دودھ، دہی، آم کے ٹکڑے،چینی اور برف ڈال کر اچھی طرح بلینڈ کرلیں، بڑے گلاسوں میں ڈال کر ساتھ لکڑی کی سیخوں پہ آم کے بالز لگا کر ہینے کےلئے پیش کریں مزیدار اور ٹھنڈی لسی گرمی میں بہت مزہ دے گی۔

بنانا اینڈ یوگرٹ شیک


اجزاء

کیلے ۔ 6 سے 8 عدد

دہی۔  ایک سے آدھی پیالی

دودھ ۔ 2پیالی

براؤن شوگر ۔ 4 سے 6 عدد

الائچی پاؤڈر ۔ آدھا چائے کا چمچا

پودینے کی پتیاں ۔ سجانے کے لیے

 

ترکیب

کیلے، دودھ، دہی، الائچی پاؤڈر اور براؤن شوگر کو اچھی طرح ملا کر بلینڈ کر لیں۔ اس کے بعد اسے گلاس میں ڈال کر پودینے کی پتیوں سے سجائیں اور پیش کریں۔ لیجئے تیار ہے مزیدار بنانا اینڈ یوگرٹ شیک۔

اسٹرابیری یوگرٹ


اجزاء

اسٹرابیری ۔ ایک پیکٹ

کنڈینسڈ ملک ۔ دو ٹِن

فریش کریم ۔ دو پیکٹ

اسٹرابری جیلی پاؤڈر ۔ دو پیکٹ

پانی حسبِ ضرورت

جیلیٹن پاؤڈر ۔ دو کھانے کے چمچ

 

ترکیب

ایک بڑے پیالے میں دہی ڈال کر اس میں کنڈینسڈ ملک فریش کریم اور اسٹرابری جیلی پاؤڈر   اچھی طرح ملائیں ، اب اس میں باریک کٹی اسٹرابری  شامل کر دیں، پھر ایک بڑے برتن میں پانی گرم کرلیں۔

اس کے بعد ایک چھوٹے برتن میں جیلیٹن پاؤڈر  تھوڑے سے پانی میں گھول کر اسے بڑے برتن میں رکھ کر پکائیں    جب وہ گھل جائے تو اسے تیار کیے ہوئے دہی کے مکسچر  میں ملاکر ایک گھنٹے  کے لیے فریج  میں رکھیں، آخر میں اس پر چند اسٹرابری  سے گارنش  کرکے سرو  کریں۔

اورنج یوگرٹ شیک


اجزاء

اورنج جوس۔  تین کپ

لو فیٹ دہی ۔ دو کپ

چینی ۔ دو کھانے کے چمچ

برف ۔ حسب ضرورت

 

ترکیب

بلینڈر میں اورنج جوس، لو فیٹ یوگرٹ، چینی اور برف ڈال کر اچھی طرح بلینڈ کر لیں اور گلاس میں ڈال کر پیش کریں۔

مینگو بنانا یوگرٹ


اجزاء

آم (کیوبز کاٹ لیں) ۔ دو عدد

کیلے (سلائس کاٹ لیں) ۔ چار عدد

شہد ۔ دو کھانے کے چمچ

دہی ۔ ایک کپ

دودھ ۔ ایک کپ

چینی ۔ حسب ذائقہ

برف (کیوبز) ۔  حسب ضرورت

پودینہ سجانے کے لیے

 

ترکیب

ایک بلینڈر میں کیلے٬ دہی٬ دودھ٬ چینی٬ شہد ملا کر اچھی طرح بلینڈ کریں- آخر میں برف ڈال کر بلینڈ کریں اور گلاسوں میں ڈال کر پودینے سے سجا کر پیش کریں


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں