site
stats
پاکستان

دبئی سے ڈی پورٹ ہونے والا مسافرلاہورایئرپورٹ سے غائب

لاہور: دبئی سے ڈی پورٹ ہوکر لاہور آنے والا مسافر لاہور ایئرپورٹ پر اچانک غائب ہوگیا، پی آئی اے کے عملے نے مبینہ طور پر اسے رشوت لے کر چھوڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق دبئی سے ڈی پورٹ ہوکر لاہور آنے والا سلہریا علی اظہر نامی مسافر ایئر پورٹ پہنچ کر غائب ہوگیا، علی اظہر دبئی سے لاہور پہنچنے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے 204 یکم جولائی کو لاہور پہنچا تھا۔

پی آئی اے کے عملے نے مبینہ طور پر اس سے جرمانہ وصول کرنے کے بجائے رشوت لے کر چھوڑدیا، قوانین کے مطابق ڈی پورٹ ہوکر واپس آنے والے مسافر کا پاسپورٹ پی آئی اے اپنی تحویل میں لیتی ہے مسافر سے ٹاؤن آفس میں جرمانہ وصول کرکے پاسپورٹ واپس کیا جاتا ہے۔

ڈی پورٹ مسافر پر دبئی میں 5 ہزار 700 درہم جرمانہ بھی عائد ہوا تھا ، پی آئی اے کے ٹریفک کے عملے نے مسافر کے لاہور پہنچنے پر مسافر سے مبینہ طور پر ڈھائی ہزار درہم رشوت لے کر چھوڑدیا تھا۔

ضابطے کی کارروائی کے لیے ایف آئی اے نے جب پی آئی اے سے مسافر علی اظہر اور اس کا پاسپورٹ طلب کیا تو عملے نے لاعلمی کا اظہارکیا جس پر ایف آئی اے نے پی آئی اے کے خلاف تحقیقات شروع کردیں۔

اس ضمن میں پی آئی اے کے اسٹیشن منیجر نے ٹریفک کے عملے کے خلاف تحقیقات شروع کرتے ہوئے اظہار وجوہ کا نوٹس بھی جاری کردیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top