ڈی آئی خان میں کبڈی کی پریمئرلیگ کا انعقاد -
The news is by your side.

Advertisement

ڈی آئی خان میں کبڈی کی پریمئرلیگ کا انعقاد

ڈی آئی خان: ڈیرہ اسماعیل خان کی تاریخ کے کھیلوں کے بڑے ایونٹ’ڈیرہ پریمئرلیگ‘ کاافتتاح کردیاگیا، ایونٹ میں خیبر پختونخواہ اورپنجاب سے کبڈی کے کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں۔

ریجنل سپورٹس آفیس کی زیرنگرانی پاک فوج اورانتظامیہ کے تعاون سے منعقدہونے والے ” ڈیرہ پریمئرلیگ”کی افتتاحی رنگارنگ تقریب میں مہمان خصوصی ضلع ناظم اسٹیشن کمانڈربریگیڈئیررائوعمران سرتاج تھت تقریب میں ڈپٹی کمشنر برکت اللہ مروت ،ڈسٹرکٹ پولیس آفیسرظہوربابرآفریدی ،ریجنل سپورٹس آفیسرانورکمال برکی ،تحصیل ناظم سردار عمرامین خان گنڈہ پورکے علاوہ تحصیل ناظمین ، مختلف محکموں کے سربراہان موجودتھے ۔

تمام مہمانوں نے ’ڈیرہ پریمئرلیگ‘کاافتتاح ڈی پی ایل کی ٹرافی کی رونمائی کرکے کیا۔اس موقع پررنگارنگ پروگرام پیش کیے گئے ۔تقریب میں کھلاڑیوںاورلوگوں کی بڑی تعدادموجودتھی۔ ڈیرہ پریمئرلیگ میں پنجاب اورخیبرپختونخواکے کھلاڑیوں کی بڑی تعداد شرکت کر رہی ہے ۔ کبڈی کے مقابلوں کے لیے پنجاب کے 16پہلوانوں کے علاوہ ڈیرہ اورلکی مروت کے 16پہلوان بھی حصہ لے رہے ہیں ۔

کبڈی کاپہلامقابلہ رستم پہلوان فضل پہلوان آف کیچ اوررستم بہاولپورحنیف پہلوان کے درمیان کھیلاگیاجس میں رستم پہلوان ، فضل پہلوان آف کیچ نے رستم پہلوان حنیف پہلوان کو شکست دی۔ تقریبات کے دوران مارشل آرٹ کا خوبصورت مظاہرہ بھی کیاگیا۔ مقابلوں میں حصہ لینے والی ٹیموں نے مارچ پاسڈکامظاہرہ کیااورمہمانوں نے تمام ٹیموں کے ساتھ الگ الگ گروپ فوٹوبھی بنوائے ۔

یہ مقابلے 9دسمبر 2018تک جاری رہیں گے ۔ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ضلع ناظم نوابزادہ عزیزاللہ خان علیزئی نے کہاکہ پاک فوج اورانتظامیہ کے تعاون سے ریجنل سپورٹس آفیسرانورکمال برکی کے زیراہتمام ڈیرہ پریمئرلیگ کامظاہرہ ڈیرہ کے کھیلوں کی تاریخ کابڑامظاہرہ ہے۔

کھیلوں کی صحت مندسرگرمیوں کے فروغ کے لیے ضلعی حکومت ،پاک فوج کے ساتھ مل کرہرممکن اقدامات اٹھائے گی ۔ کھیلوں کے فروغ کے حوالے سے ریجنل سپورٹس دفترکی کارکردگی مثالی ہے اوراس کو ہم قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں۔ ریجنل سپورٹس آفیسرانورکمال برکی نے کہاکہ ریجنل سپورٹس دفترعلاقے میں مثبت سرگرمیوں کے فروغ کے لیے کھیلوں کے مقابلے کرتارہے گااوراس میں مزید بہتری آئے گی ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں