site
stats
لائف اسٹائل

ڈیسک ٹاپ کی منفرد ترتیب آپ کی کارکردگی بڑھا سکتی ہے

جس طرح بے ترتیب کمرہ،جس میں کوئی ایک چیز بھی اپنی جگہ پر قرینہ سے موجود نہیں ہوتی،کمرے کےباسی کے لیے کوفت اور اضطراب کا باعث بنتا ہے۔

اسی طرح کمپیوٹر پر مسلسل کام کے دوران ڈیسک ٹاپ پر درجن بھر آئی کانز اور کئی ٹیب کے ایک ساتھ کھلے رکھنے سے کمپیوٹراستعمال کرنے والے بھی بے چینی اور اضطراب کا شکار رہتے ہیں، جس سے اُن کی کارکردگی پر منفی اثر پڑتا ہے۔

اگر آپ بھی انہی بے ترتیبیوں سے نبرد آزما ہیں تو خوش ہو جایے،ماہر نفسیات نے آپ کی اس الجھن کا حل پالیا ہے،اور بغیر تھکاوٹ کے کارکردگی میں اضافے کے لیے منفرد تجاویزات پیش کی ہیں۔

امریکی ریاست کیلی فورنیا کی ماہر نفسیات اور” ڈائریکٹر میڈیا سائیکالوجی ریسرچ سینٹر نیوپورٹ بیچ” کی “پامیلا روٹلیج” کا کہنا ہے کہ ڈیسک ٹاپ کو بھر کر مت رکھیں، یہ بے چینی کا باعث بنے گا،ڈیسک ٹاپ صاف رکھنے سے ذہنی سکون میسر رہتا ہے اور کارکردگی میں بھی اضافہ ہوجاتا ہے۔

ڈاکٹر “پامیلا روٹلیج” اپنی تحقیقی مقالے میں رقم طراز ہیں کہ کمپیوٹر استعمال کرتے ہوئے ہمیشہ موسم کی مناسبت سے وال پیپر کا استعمال کریں،یہ ذہن پر خوشگوار اثرات مرتب کرتا ہے،جیسے گرمیوں میں ٹھنڈک والے وال پیپرزکافی سکون دیتے ہیں۔

Office1

یاد رہے عام طور سےماہرین نفسیات تجویز کرتے ہیں کہ سرخ رنگ کی وجہ سے انسان کو توانائی ملتی ہے جب کہ نیلے رنگ والے وال پیپر سے پرسکون اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

اسی طرح ڈیسک ٹاپ پر “آئی کونز” کی بھرمار سے آپ کا ذہن اضطراب میں مبتلا ہو سکتا ہے،اس لیےغیراستعمال شدہ آئی کونز کو
حذف کردیں یا انہیں ڈیسک ٹاپ سے ہٹا دیں تا کہ آپ کا ڈیسک ٹاپ صاف ستھرا رہے،اس طرح آپ کو تھکاوٹ کا احساس نہیں ہوگا۔

تحقیق کے مطابق بہت زیادہ آئی کونز کی وجہ سے نہ صرف آپ تھکاوٹ کا شکار ہوں گے بلکہ اہم آئی کونز ڈھونڈنے میں بھی دقت پیش آتی ہے، جس سے کام کی رفتار قدرے دھیمی ہو جاتی ہے۔

ماہرین نفسیات یہ بھی تجویز کرتے ہیں کہ ایک “براﺅزر” میں بہت زیادہ “ٹیب” نہ کھولے جائیں،اس طرح کرنے سے نہ صرف کمپیوٹر کی رفتار کم ہوجائے گی بلکہ آپ جلد اکتاہٹ اور تھکاوٹ کا شکار بھی ہوجائیں گے۔

Office2

سوشل میڈیا کے تمام “اکاؤنٹس” کے ایک ساتھ کھول لینے سے کام میں توجہ کم ہونے کا احتمال رہتا ہے کیوں کہ اکاؤنٹس میں آنے والے نئے نوٹیفیکیشن اور ای میل ہمارے کام میں خلل ڈالتے ہیں اور کام کی استطاعت کو کم کردیتے ہیں۔

ماہرین نفسایت کا خیال ہے کہ کام کے دوران آنے والے غیر متعلقہ ای میل اور نوٹفیکیشن پر یکسوئی کو منقسم کرنے کا باعث بنتے ہیں،جس سے توجہ کام سے ہٹ کر غیر ضروری چیزوں طرف مبذول ہو جاتی ہے،اس لیے صرف ضروری اور متعلقہ اکاؤنٹس ہی کھولے جائیں۔

ماہرین نفسیات کا مشورہ ہے کہ اپنے کام کے دوران ان چیزوں سے دور رہیں اور کام مکمل ہونے پر ہی غیر ضروری اکاؤنٹس کھولے جائیں۔

ہلکا پھلکی موسیقی ذہن کو پرسکون رکھنے کا سب سے مفید ذریعہ ہے اس لیے کام کے دوران اپنی پسندیدہ موسیقی سے لطف اندوز ہوں، سنیں جو آپ کو پرسکون رکھ سکے۔نے ہنگم اور شور و غل والی موسیقی سے اجتناب برتیں، یہ طبعیت میں اضطراب پیدا کردیتے ہیں۔

Office3

امریکی ماہر نفسیات برائے نیڈیا کے مطابق میوسیقی سنتے ہوئے اس بات کو یقینی بنائیں کہ موسیقی کی سائیٹ کو ڈیسک ٹاپ کے نیچے والے بار میں جگہ دیں،اس طرح آپ بآسانی کام بھی کرسکیں گے اور کمپیوٹر کی رفتار بھی سست نہیں ہوگی۔

ماہرین نفسیات کی جانب سے پیش کی گئی تجاویزات سے نا صرف یہ کہ آپ کو تھکاوٹ کا احساس کم ہو گا بلکہ کام میں دل چسپی اور یکسوئی میں بھی خاطر خواہ اضآفہ ہو گا،جو بالعموم آپ کی کارکردگی میں اضافے اور بالخصوص عہدے میں “ترقی” کا باعث بنے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top