ڈی جی سول ایوی ایشن اتھارٹی کو برطرف کیا جائے، نجی ایئر لائن کا مطالبہ -
The news is by your side.

Advertisement

ڈی جی سول ایوی ایشن اتھارٹی کو برطرف کیا جائے، نجی ایئر لائن کا مطالبہ

کراچی : ڈی جی سول ایوی ایشن اتھارٹی نجی ایئرلائنز کوتباہی سے دوچار کررہے ہیں، حکومت فوری نوٹس لے کر   نئے ڈی جی سی اے اے کو تعینات کرے، ترجمان سی اے اے نے الزامات کو مسترد کرتے ہوئے نجی ایئرلائن کو واجبات کا نادہندہ قرار دے دیا۔

 ایک نجی ایئر لائنز کے چیف فنانشنل آفیسر فیصل رفیق نے کراچی میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے الزام عائد کیا ہے کہ ڈی جی سول ایوی ایشن کے غیرمنصفانہ رویہ کی وجہ سے ایئرلائنز کو شدید مالی نقصانات کا سامنا ہے۔

انہوں نے مطالبہ کیا کہ ڈی جی سول ایوی ایشن ایئرمارشل (ر ) عاصم سلمان کو برطرف کرکے نیا ڈی جی تعینات کیا جائے۔

انہوں نے بتایا کہ گزشتہ رات ڈی جی کے اسی رویہ کی وجہ سے ملتان سے مسقط جانیوالی پرواز روک دی گئی تھی جس کی وجہ سے ایک دن میں پچھتر لاکھ روپے کا نقصان ہوا۔

اس سے قبل مانچسٹر جانے اور آنے والی پرواز پر بھی ادارے کو تین کروڑ روپے کا نقصان اٹھانا پڑا، فیصل رفیق کا کہنا تھا کہ ریگولر پسنجر ٹرانسپورٹ لائسنس کے حوالے سے دستاویزات کی کمی کو یکسر مسترد کرتے ہیں۔

ہرماہ سول ایوی ایشن کو پچاس کروڑ روپے ٹیکس کی مد میں ادا کرتے ہیں مگر اس کے باجود ناقص پالیسیوں کی وجہ سے کاروبار شدید متاثر ہے، لہٰذا ڈی جی سول ایوی ایشن ایئرمارشل (ر ) عاصم سلمان کو برطرف کیا جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ فضائی بیڑے میں نئے جہازوں کی شمولیت اور جہازوں کی ایئرپورٹ آمد پرانہیں روک کر تاخیری حربے استعمال کیے جاتے ہیں یومیہ پارکنگ کی مد میں بیس لاکھ روپے ادا کرچکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ  سول ایوی ایشن کے خسارے سے دوچار کر دینے والے رویوں کے خلاف عدالت سے رجوع کریں گے۔

نجی ایئر لائن نے قوانین کی خلاف ورزیاں کی ہیں، ترجمان سی اے اے

دوسری جانب نجی ائیر لائن انتظامیہ کی جانب سے الزامات پر پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ترجمان نے کہا ہے کہ ملک میں ایوی ایشن کے مفاد کو مدنظر رکھتے ہوئے مذکورہ نجی ائیر لائن کو 45 دن کے لیے آپریشن جاری رکھنے کی اجازت دی گئی ہے اور اس دوران دستا ویزات مکمل کرنے بھی کی ہدایت کی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ نجی ائیرانٹرنیشنل کی ریگولر پبلک ٹرانسپورٹ (آر پی ٹی) لائسنس کے لیے دستاویزات نامکمل ہیں۔ نجی ائیر نے پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی کے قوانین اور ہدایات کی واضح خلاف ورزی کرتے ہوئے نئے روٹ پر ٹکٹ جاری کیے اور یہ ائیر لائن کافی مہینوں مسلسل یادہانی اور انتباہ کے باوجود پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی کی نادہندہ بھی ہے۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ مذکورہ نجی ائیرلائن اپنے مسافروں سے سول ایوی ایشن اتھارٹی کی مد میں واجبات اکھٹا کر رہی ہے جوکہ ناجائزاورغیر اخلاقی ہے، ترجمان نے مزید کہا کہ نجی ائیرلائن واجبات کی عدم ادائیگی اورمالی کمزوریوں کی بناء پر پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی کو بدنام کر رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں