The news is by your side.

Advertisement

وفاقی دارالحکومت میں ڈینگی پر قابو پانے کیلئے طلباء سے تعاون لینے کا فیصلہ

اسلام آباد : وفاقی دارالحکومت میں ڈینگی پر قابو پانے کیلئے طلبا سے تعاون لینے کا فیصلہ کرتے ہوئے اسکولوں میں ڈینگی پر آگاہی کیلئے زیرو پیریڈ شروع کرنے کی تجویز دے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت میں ڈینگی پر قابو پانے کیلئے طلبا سے تعاون لینے کا فیصلہ کرلیا گیا ، اس حوالے سے اسکولوں میں ڈینگی پر آگاہی کیلئے زیرو پیریڈ شروع کرنے کی تجویز دی گئی ہے۔

ڈی جی ہیلتھ میٹروپولیٹن کارپوریشن ڈاکٹر حسن عروج نے ڈی جی ایجوکیشن اورپیرا کو مراسلہ جاری کردیا ہے ، جس میں کہا گیا ہے کہ اسلام آباد میں انسداد ڈینگی کیلئے ہنگامی اقدامات ناگزیر ہیں، سی ڈی اے ہیلتھ انسداد ڈینگی کیلئے اقدامات کر رہا ہے۔

ڈاکٹر حسن عروج کا کہنا تھا کہ عوامی تعاون کے بغیر ڈینگی کا پھیلاؤروکنا ممکن نہیں، اسکولوں میں ڈینگی پرآگاہی کیلئے زیرو پیریڈ شروع کیا جائے۔

مراسلے میں کہا گیا ہے کہ زیرو پیریڈ کے دوران طلباء کو ڈینگی کے بارے میں اور ڈینگی سے بچاؤکی احتیاطی تدابیر بتائی جائیں گی۔

ڈی جی ہیلتھ اسلام آباد نے کہا کہ طلبا گھر، محلے میں انسداد ڈینگی پرشعوراجاگر کریں گے اور محلے داروں کو ڈینگی کی احتیاطی

خیال رہے اسلام آباد میں رواں سیزن میں 1229 ڈینگی کیسز سامنے آ چکے ہیں ، اربن ایریا سے 817، رورل سے 412 ڈینگی کیس رپورٹ ہوئے ہیں جبکہ اسلام آباد میں رواں سیزن میں ڈینگی کے 5مریض انتقال کر چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں