The news is by your side.

Advertisement

یوم دفاع پر اس سال بھی ہر شہید کےگھر پہنچیں گے ، ڈی جی آئی ایس پی آر

عظیم قومیں اپنےشہیدوں کویادرکھتی ہیں

راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نےکہا ہے کہ یوم دفاع پر اس سال بھی ہر شہید کےگھر جانے کا پروگرام جاری رکھاگیا ہے، عوام سے درخواست کی کہ شہیدوں کے لواحقین سے ملیں گے، عظیم قومیں اپنے شہیدوں کو یاد رکھتی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے ادارے آئی ایس پی آر میں یوم دفاع وشہدا 2019سے متعلق کانفرنس ہوئی ، کانفرنس میں ملک بھر سے سول و فوجی حکام نے شرکت کی۔

کانفرنس میں ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے کہا یوم دفاع پر گزشتہ سال کی طرح اس سال بھی ہر شہید کےگھر جانے کا پروگرام جاری رکھاگیا، گزشتہ سال بہت اچھا رسپانس رہاہر شہیدکو یاد کیاگیا، اس سال بھی ہر شہید کےگھر پہنچیں گے۔

اس سال بھی ہرشہیدکےگھرپہنچیں گے

ڈی جی آئی ایس پی آر نے عوام سے درخواست کی کہ شہیدوں کے لواحقین سے ملیں، گلی گلی محلے محلے شہیدوں کی تصاویر آویزاں کی جائیں، عظیم قومیں اپنے شہیدوں کو یاد رکھتی ہیں۔

یوم دفاع وشہداکی مرکزی تقریب دن میں جی ایچ کیومیں منعقد ہوگی

میجرجنرل آصف غفور کا کہنا تھا کہ یوم دفاع وشہداکی مرکزی تقریب جی ایچ کیومیں منعقدہوگی ، تقریب کے فارمیٹ میں تبدیلی کی گئی ہے ، جی ایچ کیومیں شام کے وقت تقریب شام کے وقت نہیں دن میں ہوگی ، جس میں شہداکےلواحقین اورغازی شرکت کریں گے۔

آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ جی ایچ کیومیں یادگارشہداپرحاضری دیں گے

انھوں نے کہا آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ جی ایچ کیو میں یادگار شہدا پر حاضری دیں گے ، پھول چڑھائیں گے اور شہدا کے لواحقین اور غازیوں سے ملاقات کریں گے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ ایسےفارمیشن اورشہرشہرتقریبات ہوں گی ، یوم دفاع کی مناسبت سےچھاؤنیوں میں ہتھیاروں کی نمائش ہوگی ، کشمیر بنےگا پاکستان تقریبات کاحصہ ہوگا۔

کشمیر بنےگا پاکستان تقریبات کاحصہ ہوگا

میجرجنرل آصف غفور نے کہا گزشتہ سال کی طرح عوامی مقامات ، بسوں، ٹرکوں، ریلوے اسٹیشن، مارکیٹس ، گلی، محلے، گاؤں اورشہرمیں شہیدوں کی تصاویر لگائی جائیں گی ، عوام سے بھرپور شرکت کی اپیل کرتے ہیں۔

حکومتی اعلان کے مطابق12 بجے ملک بھرمیں سائرن بجائےجائیں گے

پاک فوج کے ترجمان نے وزیراعظم کےاعلان کردہ ’’کشمیرآور‘‘کے سلسلے میں بھی بات چیت کرتے ہوئے کہا حکومتی اعلان کے مطابق12 بجے ملک بھر میں سائرن بجائے جائیں گے ، قومی ترانہ اور کشمیر کا ترانہ بھی جایا جائےگا اور کشمیریوں کیساتھ یکجہتی کا اظہار کیا جائے گا، ملکی ہیرو، شوبز اور میڈیا کے نمائندے اور میڈیا شرکت کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں