بھارتی چوکیاں تباہ کرنے کی بہت سی ویڈیوز ہمارے پاس موجود ہیں، آئی ایس پی آر -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی چوکیاں تباہ کرنے کی بہت سی ویڈیوز ہمارے پاس موجود ہیں، آئی ایس پی آر

اسلام آباد: ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ بھارت نے پھر ایک جھوٹی ویڈیو جاری کی،ہمارے پاس ایسی بہت سی ویڈیوز ہیں جن میں بھارتی پوسٹیں اڑائی گئیں، ملٹری کورٹس نے 161 ملزمان کو پھانسی کی سزا سنائی ہے جن میں سے 63 کو پھانسی دے چکے، دہشت گرد پکڑا جائے یا ہتھیار ڈالے اس کے خلاف کارروائی قانون کے مطابق ہوگی۔ 

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں میزبان وسیم بادامی سے ٹیلی فونک گفت گو کرتے ہوئے کہی۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کی اشتعال انگیزی پر پاک فوج جوابی کارروائی کرتی ہے، بھارتی فوج ایل او سی پر پاکستان کی سول آبادی کو نشانہ بناتی ہے اور اس کی کوشش ہوتی ہے کہ ایل اوسی پر حالات کشیدہ رکھے۔

بھارت نے من گھڑت ویڈیو جاری کی

ان کا کہنا تھا کہ سال 2017ء میں بھارت کی جانب سے سیز فائر کی خلاف ورزیاں بڑھ رہی ہیں، بھارت نے کل ایک من گھڑت اور جھوٹی ویڈیو جاری کی، ہمارے پاس ایسی بہت سی ویڈیوز ہیں جن میں بھارتی چیک پوسٹیں اڑائی گئیں، بھارت نے جھوٹی ویڈیو جاری کی تو ہم نے بھی فوٹیج جاری کردی۔

ہماری ویڈیو میں دیکھا جائے چوکی تباہ ہوتی ہے تو کیسے ہوتی ہے

انہوں نے کہا کہ ہماری ویڈیوز میں دکھایا گیا کہ جب چوکی تباہ ہوتی ہے تو کیسے ہوتی ہے، بھارت نےاس سے پہلے بھی ایک سرجیکل اسٹرائیک کا ڈرامہ رچایا تھا اور اب بھارت سرجیکل اسٹرائیک ٹو کے ڈرامے کا بیان دے رہا ہے، بھارت نے آج ایل او سی پر اقوام متحدہ کے مبصر گروپ کو نشانہ بنایا، خوش قسمتی سے مبصر گروپ کے افسران بھارتی فائرنگ سے محفوظ رہے، 2017ء میں ایل او سی پر 5 شہری شہید اور 24 زخمی ہوئے۔

افغان سرحد پر پاکستان نے اپنا علاقہ کلیئر کردیا

ان کا کہنا تھا کہ افغان سرحد پر پاکستان نے اپنا علاقہ کلیئر کردیا ہے اور افغان سرحد پر پاکستانی حدود میں چیک پوسٹیں قائم کردی ہیں،خیبر کے علاقے میں افغان سرحد پرکام کررہے ہیں،افغان سرحد پر کوآرڈینیشن اور کوآپریشن میں بہتری کی ضرورت ہے، ایل او سی پر سیز فائر کی خلاف ورزی پر ڈی جی ایم اوز کا رابطہ ہوتا ہے۔

فوجی عدالتوں سے سزا یافتہ 63 دہشت گردوں کو پھانسی ہوچکی، 98 باقی ہیں

آپریشن رد الفساد پر انہوں نے کہا کہ 161 دہشت گردوں کو عدالت نے سزائے موت کا حکم سنایا تھا، 161 میں 63 کو سزائے موت دی جاچکی ہے،آپریشن ردالفساد سے قبل 13 دہشت گردوں کو پھانسی دی گئی تھی جب کہ چالیس کو رد الفساد کے دوران پھانسی دی گئی۔

فوجی عدالت جسے سزا دے گی اسے ضرور لٹکائیں گے

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ ملک دشمنوں کو قانون کے مطابق سزائیں دی جائیں گی،سانحہ اے پی ایس کے دہشت گردوں کو انجام تک پہنچائیں گے،اے پی ایس حملے کے دو دہشت گردوں کو آج تختہ دار پر لٹکایا ہے، ملٹری کورٹ جسے سزا دے گی اسے پھانسی پر لٹکائیں گے۔

دہشت گرد پکڑا جائے یا ہتھیار ڈال دے، کارروائی ضرور ہوگی

انہوں نے واضح کیا کہ جو بھی دہشت گرد جو پکڑا جائے یا ہتھیار ڈالے اس کے خلاف قانون کے مطابق کارروائی کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں