site
stats
پاکستان

ڈی جی آئی ایس پی آر کا سری لنکن ٹیم کا شکریہ، قومی ٹیم کو مبارکباد

 راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا ہے کہ قوم کی قربانیاں رنگ لے آئیں اور پاکستان میں کھیلوں کی بین الااقوامی سرگرمیوں کا آغاز ہو گیا ہے اور یہ پُر امن پاکستان کی دلیل ہے .

 ان خیالات کا اظہار ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ایک پیغام میں کیا، اُن کا کہنا تھا کہ پاکستان اور سری لنکا کے درمیان تیسرے ٹی ٹوئنٹی میچ کے انعقاد پاکستان پر پاکستان کرکٹ بورڈ اور سیکیورٹی ادارے تعریف کے لائق ہیں جن کی شبانہ روز محنت نے یہ معرکہ سر کرلیا .

ڈی جی آئی ایس پی آر نے بین الاقوامی کرکٹ کی پاکستان میں واپسی کو قوم کی قربانیوں کا ثمر قرار دیتے ہوئے قومی کرکٹ ٹیم کی شاندار کامیابی پر قوم ک مبارک باد دی اور کپتان و کھلاڑیوں کی تعریف کی .

 اسی سے متعلق : تیسرا ٹی ٹوینٹی، پاکستان نے سری لنکا کو شکست دے دی

خیال رہے کہ پاکستان میں عالمی کھیلوں کی رونقیں بحال کرنے میں پاک فوج کا بڑا کردار رہا ہے جس میں آرمی چیف قمر باجوہ نے کلیدی کرادر ادا کرتے ہوئے لاہور میں پی ایس ایل فائنل کرانےکی یقین دہانی کرائی تھی جس کے بعد ورلڈ الیون نے بھی قذافی اسٹیڈیم میں میچ کھیلا تھا اسی طرح میران شاہ میں کرکٹ میچ کرانا بھی پاک فوج کا ہی کارنامہ تھا جب کہ اسی دوران معروف فٹبالر رونالڈینیو سمیت غیر ملکی اسٹار فٹبالرز نے پُر امن پاکستان میں آ کر میچز کھیلے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top