The news is by your side.

Advertisement

آج پاکستان میں دہشت گردوں کی کوئی پناہ گاہ نہیں‘ ڈی جی آئی ایس پی آر

کراچی : ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ ہم نے آپریشن ضرب عضب کامیابی سے مکمل کیا اور مرحلہ وار اپنےعلاقوں سےدہشت گردوں کا خاتمہ کیا۔

تفصیلات کےمطابق ڈی جی آئی ایس پی آرمیجرجنرل آصف غفورنے جامعہ کراچی میں طلبہ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان اللہ کا تخلیق کردہ سب سےخوبصورت ملک ہے، جغرافیائی لحاظ سے پاکستان کی اہمیت سب سے زیادہ ہے۔

میجر جنرل آصف غفور نے کہا کہ کسی ملک کوتباہ کرنےکے لیے فورسزکونشانہ بنایا جاتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سویت یونین جب افغانستان آیا توکہا گیا اسلام کوخطرہ ہے،امریکہ کی مدد سےسوویت کوافغانستان سے نکالا گیا۔

ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا کہ نائن الیون کےبعد امریکہ نےافغانستان پرحملہ کیا، امریکہ سے لڑنے والوں کو وہاں پناہ نہیں ملی تو پاکستان آگئے۔


یقین دلاتا ہوں انشاء اللہ کراچی پرامن رہے گا، قمر باجوہ


میجر جنرل آصف غفور نے کہا کہ ہم نے آپریشن ضرب عضب کامیابی سےمکمل کیا، مرحلہ وار اپنےعلاقوں سے دہشت گردوں کا خاتمہ کیا اور آج پاکستان میں دہشت گردوں کی کوئی پناہ گاہ نہیں ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا کہ جب دوسروں کو اپنے نظریات ماننے پر مجبورکیا جائے تو شدت پسند اور دہشت گرد کہلاؤ گے جبکہ مسلمان ہونے کے لیے نعرہ لگانے کی ضرورت نہیں عمل سے ثابت کریں۔

واضح رہے کہ ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا کہ مجھے کسی کو ثابت نہیں کرنا کہ میں مسلمان ہوں یہ میرا اور اللہ کا معاملہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم اسلامی اصولوں پر عمل کریں تو ہمیں اسلامی ملک پہچانا جائے گا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں