The news is by your side.

Advertisement

لاپتہ افراد کے معاملے پر حکومت، سیکیورٹی فورسز اور جوڈیشل کمیشن کام کررہا ہے، آصف غفور

راولپنڈی: پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ حکومت ، سیکیورٹی فورسز اور جوڈیشل کمیشن لاپتہ افراد کے معاملے پر کام کررہا ہے، آرمی چیف نے جی ایچ کیو میں خصوصی سیل بھی قائم کیا۔

تفصیلات کے مطابق  ڈی جی آئی ایس پی آر سے ڈیفنس آف ہیومن رائٹس کی چیئرپرسن  آمنہ مسعود جنجوعہ کی ملاقات ہوئی، میجر جنرل آصف غفور کے مطابق دورانِ ملاقات لاپتہ افراد سے متعلق تفصیلی گفتگو ہوئی۔

پاک فوج کے شعبۂ تعلقاتِ عامہ کے مطابق حکومت،سیکیورٹی فورسز لاپتہ افراد کےمعاملے پرکام کررہی ہیں جبکہ اس حوالے سے جوڈیشل کمیشن دن رات کوشاں ہے۔

انہوں نے بتایا کہ آرمی چیف نےاس حوالےسےخصوصی سیل  جی ایچ کیومیں قائم کیا کیونکہ ہمارےدل لاپتہ افراد کے اہل خانہ کے ساتھ دھڑکتےہیں، بہت سےلاپتہ افراد کالعدم ٹی ٹی پی (تحریک طالبان) کاحصہ ہیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق بعض ریاست کے پاس موجود افراد کے خلاف قانونی چارہ جوئی جاری ہے، ہر لاپتہ شخص کو ریاست سے منسوب نہیں کیا جاسکتا کیونکہ بہت سارے افغانستان میں یا دہشت گردوں کے ہاتھوں لڑائی میں مارےگئے۔

دوسری جانب آمنہ مسعود جنجوعہ کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاندانوں کوریاست مخالف قوتوں کے ہاتھوں استعمال نہ ہونے دیا جائے، ریاست، فورسز کی لاپتہ افراد سےمتعلق کوششیں گراں قدر ہیں۔ آمنہ جنجوعہ نے لاپتہ افراد کی قانونی چارہ جوئی سےمتعلق ریاست پر مکمل اعتماد کا اظہار بھی کیا۔

یاد رہے کہ لاپتہ افراد کے حوالے سے سپریم کورٹ نے ایک کمیشن جسٹس (ر) جاوید اقبال کی سربراہی میں تشکیل دیا تھا جو اس حوالے سے کام کررہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں