site
stats
پاکستان

پاکستان میں دہشت گردوں کے کوئی ٹھکانے نہیں،ڈی جی آئی ایس پی آرکا ٹرمپ کے بیان پر درعمل

راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آرمیجرجنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ پاکستان میں دہشت گردوں کے کوئی ٹھکانے نہیں، آپریشن رد الفساد بلا تفریق کیا گیاہے، امریکی وفد نے دہشتگردی کیخلاف پاکستان کی کارروائیوں کا اعتراف کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل آصف غفور نے افغانستان اور جنوبی ایشیا سے متعلق امریکی پالیسی پر صدر ٹرمپ کے بیان پر درعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ افغانستان پر امریکی پالیسی پر بیان وزارت خارجہ دے گی ۔ ہمارے لئےپاکستان سب سے اہم ہے، امریکی حکام کو بتا دیا کسی عسکری تنظیم کے نیٹ ورک کا وجود نہیں رہا۔

میجر جنرل آصف غفور کا کہنا تھا کہ پاکستان میں دہشت گردوں کے کوئی ٹھکانے نہیں ، پاکستان میں حقانی نیٹ ورک کاکوئی ٹھکانہ نہیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر نے کہا کہ امریکی وفد پر ہم نے اپنا نقطہ نظر واضح کردیا ہے، امریکی وفد کو علاقے کا دورہ بھی کرایا گیا، امریکی وفد نے دہشتگردی کیخلاف پاکستان کی کارروائیوں کا اعتراف کیا۔


مزید پڑھیں : امریکہ نے پاکستان کو اربوں ڈالر دیئے ہیں، نتائج چاہئیں، ڈونلڈ ٹرمپ کا مطالبہ


یاد رہے کہ افغانستان اور جنوبی ایشیا سے متعلق امریکی پالیسی بیان کرتے ہوئے پاکستان سے پھر ڈو مور کا مطالبہ کیا جبکہ ساتھ پاکستان کو دھمکیاں دے ڈالیں اور کہا اربوں ڈالر دیئے ہیں نتائج چاہئیں، پاکستان کو دہشگردوں کےٹھکانوں کا صفایا کرنا ہوگا۔

ڈونلڈٹرمپ نے دھمکی دی کہ افغانستان میں ہماراساتھ دینے پر پاکستان کوفائدہ ہوگا، دوسری صورت میں اسے نقصان کا سامنا کرنا پڑے گا،  پاکستان اکثر ان افراد کو پناہ دیتا ہے، جو افراتفری پھیلاتے ہیں، پاکستان ہمارا اہم اتحادی ہے، پاکستان نےدہشت گردی کے خلاف جنگ میں بہت نقصان اٹھایا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top