The news is by your side.

Advertisement

میجر جنرل آصف غفور کا شاہد آفریدی کی صاحبزادی کےلیے تحفہ

کراچی: پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور نے پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی کی صاحبزادی کی چھٹی سالگرہ کے موقع پر خصوصی تحفہ بھیجا۔

تفصیلات کے مطابق ڈی جی آئی ایس پی آر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر سابق کپتان کی صاحبزادی اسمارا آفریدی کی مختصر ویڈیو شیئر کی جس میں وہ اپنے ہاتھوں میں تحفہ لیے کھڑی ہیں کہہ رہی ہیں کہ ’آصف انکل مجھے آپ کا گفٹ مل گیا‘۔

 ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ڈی جی آئی ایس پی آر کی جانب سے آل راؤنڈر کی صاحبزادی کو بہت ساری چاکلیٹس، ٹافیاں اور دیگر اشیاء بھیجیں جنہیں دیکھ کر وہ بے حد خوش ہے۔

واضح رہے کہ ایک روز قبل شاہد آفریدی نے اپنی صاحبزادی کی چھٹی سالگرہ گھر پر منائی تھی جس کی انہوں نے تصاویر بھی شیئر کیں۔ سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اُن کا کہنا تھا کہ ’بے شک بیٹیاں اللہ کی رحمت ہیں، ہمیں اہل خانہ اور پیار کرنے والوں کے ساتھ مل کر چھوٹی چھوٹی خوشیاں منانی چاہیں۔

انہوں نے شکریہ ادا کرتے ہوئے مزید لکھا کہ مجھے اسمارا کی 6 سالگرہ کے موقع پر یادگار لمحات ملے۔

واضح رہے کہ سابق کپتان کی اپنی صاحبزادیوں سے محبت ڈھکی چھپی نہیں وہ کسی بھی سیریز میں اپنی بچیوں کو ساتھ ضرور لے جاتے ہیں اور وہ میچ کے علاوہ اسٹار کرکٹر کے ساتھ ساتھ نظر آتی ہیں۔

ویڈیو دیکھیں


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں