The news is by your side.

Advertisement

لادی گینگ کے خلاف آپریشن میں بڑی کامیابی، اہم کارندہ ہلاک

ڈی جی خان: ڈیرہ غازی خان کے قبائلی علاقے تمن کھوسہ میں لادی گینگ کے خلاف فورسز کا آپریشن جاری ہے، آپریشن کے دوران پولیس کو اہم کامیابی ملی ہے۔

پولیس ترجمان کے مطابق بستی تگیانی کے قریب پولیس اور لادی گینگ کے کارندوں کے درمیان مقابلہ ہوا، مقابلے کے دوران لادی گینگ کا کارندہ ہلاک ہوگیا ہے۔

پولیس ترجمان کا کہنا ہے کہ پولیس پر دوران گشت دھند فائرنگ کی گئی تھی، لادی گینگ کا کارندہ اپنے ہی ساتھیوں کی فائرنگ سے ہلاک ہوا۔

واضح رہے کہ ایک ماہ سے جاری لادی گینگ کے خلاف آپریشن میں قبائلی فورس، بارڈر ملٹری پولیس، پنجاب پولیس اور رینجرز اہلکار حصہ لے رہے ہیں۔

پولیٹیکل انتظامیہ کے مطابق لادی گینگ کے خلاف سرچ آپریشن کے دوران قبائلی علاقوں میں انٹیلی جنس بنیادیوں پر مختلف علاقوں میں چھاپے مارے گئے تاہم مطلوب ملزمان کی گرفتاری عمل میں نہ آسکی، یہ ملزمان قتل،اقدام قتل،دہشت گردی اور اغواء برائے تاوان سمیت دیگر سنگین مقدمات میں مطلوب ہیں۔

اس آپریشن کا آغاز اس وقت کیا گیا جب کمانڈرخدا بخش نےایک دلخراش ویڈیو وائرل کی تھی جس میں شہری محمد رمضان کے دونوں ہاتھ، کان اور ناک بےدردی سے کاٹےگئے تھے، جس پر وزیراعظم نےلادی گینگ کےخلاف آئی جی اور رینجرر کوسخت کارروائی کاحکم دیاتھا۔

یاد رہے کہ گذشتہ ماہ لادی گینگ کے رکن جلیل ممدانی نے گرفتاری دے دی تھی، جلیل ممدانی نے علاقہ مجسٹریٹ کی عدالت میں خود کو پولیس کے حوالے کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں