The news is by your side.

Advertisement

ڈی جی رینجرز کا سندھ ہائیکورٹ کا دورہ، مکمل سیکیورٹی کی یقین دہانی

ڈی جی رینجرز سندھ نے سیکیورٹی خدشات کے پیش نظر سندھ ہائی کورٹ کو فول پروف سیکیورٹی کی یقین دہانی کرادی اور کہا ہے کہ سپریم کورٹ کی ہدایت کے عین مطابق سیکیورٹی پلان مرتب کیا جارہا ہے۔

یہ یقین دہانی انہوں نے سندھ ہائی کورٹ کے دورے میں موقع پر ہائی کورٹ بار کے ممبران کو ملاقات کے موقع پر کرائی۔ڈی جی رینجرز سندھ میجر بلال اکبر سندھ ہائی کورٹ میں سیکیورٹی کی صورتحال کا جائزہ لینے کے لیے پہنچے اس دوران انہوں نے پاکستان بار کونسل کے ممبران سے بھی ملاقات کی اور سانحہ کوئٹہ میں شہید ہونے والے افراد کے لیے دعائے مغفرت کی۔

اس موقع پر وکلا کی جانب سے تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے کہا گیا کہ ’’شہر قائد میں وکیلوں کی ٹارگٹ گلنگ کا سلسلہ تاحال جاری ہے لیکن اس ضمن میں ابھی تک کوئی حفاظتی انتظامات نہیں کیے گئے‘‘۔

ڈی جی رینجرز نے وکلاء کے تحفظات سننے کے بعد ’’فول پروف سیکیورٹی مہیا کرنے کی یقین دہانی کروائی اور  کہا کہ ’’سپریم کورٹ کی ہدایت کے مطابق سیکیورٹی پلان مرتب کیا جارہا ہے‘‘۔

اس پلان کے مطابق پہلے مرحلے میں ’’عدالتوں میں سیکیورٹی فراہم کی جائے گی جبکہ دوسرے اور تیسرے مرحلے میں معروف وکل کو سیکیورٹی فراہم کرنے کے انتظامات کیے جارہے ہیں، اس ضمن میں باقاعدہ پلان مرتب کیا جائے گا جس پر وکلا کی رائے لے کر اسے حتمی شکل دی جائے گی‘‘۔

پڑھیں :   کوئٹہ دھماکہ: ملک بھر کی فضا سوگوار، تجارتی مراکز بند، عدالتوں کا بائیکاٹ

ڈی جی رینجرز کی روانگی کے بعد میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے پاکستان بار کونسل کے چیئرمین بیرسٹر فروغ نسیم کا کہنا تھا ڈی جی رینجرز نے سیکیورٹی فراہم کرنے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

انہوں نے وکلا سے بھی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ’’ سیکیورٹی خدشات کو پیش نظر رکھتے ہوئے آپ وکلا حضرات جب بھی عدالتوں میں آئیں تو سیکیورٹی پر مامور اہلکاروں کو چیکنگ کے بعد عدالتی احاطے میں داخل ہوں اس میں کوئی حرج نہیں بلکہ اس عمل سے ہم محفوظ رہیں گے‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں