site
stats
پاکستان

شہداء اورغازیوں کو خراج تحسین پیش کرنے پر شکریہ ادا کرتا ہوں، ڈی جی آئی ایس پی آر

راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ پاک افواج کے شہداء اور غازیوں سے اظہار یکجہتی کرنے پر اور اس مناسبت سے منعقد کیے گئے مرکزی پروگرام میں قومی ہیروز کی شرکت پر تہہ دل سے شکریہ ادا کرتا ہوں.

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ایک پیغام میں ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے قومی ہیروز، ادیبوں، کھلاڑیوں اور فنکاروں کا یوم دفاع کی مناسبت سے ترتیب دی گئی تقریب میں شکریہ اد اکیا ہے.

ڈی جی آئی ایس پی آر نے یوم دفاع اور یوم شہداء کی تقریب کی انتظامی ٹیم کا بھی شکریہ ادا کیا جنہوں نے اپنی ذمہ داریاں منظم طریقے سے نبھائیں اور اس دن کو یاد گار بنایا.

ڈی جی آئی ایس پی آر نے یوم دفاع اور یوم شہداء کی مناسبت سے منعقد کردہ تقریب میں شہداء اورغازیوں سے اظہار یکجہتی کرنے پر تقریب کے شرکاء کا بھی شکریہ ادا کیا.

خیال رہے یوم دفاع کی مناسبت سے گزشتہ روز جی ایچ کیو میں یادگار شہداء پر پُر وقار تقریب کا انعقاد کیا گیا تھا جس کے مہمان خصوصی آرمی چیف جنرل قمر باجوہ تھے جب کہ وفاقی وزراء اور اعلیٰ فوجی حکام کے علاوہ سابق آرمی چیف راحیل شریف سمیت سویلین کی کثیر تعداد نے شرکت تھی.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top