The news is by your side.

Advertisement

دبئی:دوران رمضان غیر ذمہ دارانہ ڈرائیونگ کرنے پر 2 ہزاردرہم جرمانہ عائد ہوگا

دبئی: متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی کی روڈ اور ٹرانسپورٹ اتھارٹی نے اعلامیہ جاری کیا ہے کہ ماہ رمضان کے دوران غیر ذمہ دارانہ ڈرائیونگ کرنے والے شہریوں کو 2 ہزار درہم جرمانہ ادا کرنا ہوگا جبکہ لائسنس پر منفی پوائنٹس بھی ملیں گے۔

عرب میڈیا کے مطابق دبئی پولیس کی جانب سے غیر ذمہ دارانہ گاڑی چلانے والے افراد کو خبر دار کیا گیا ہے کہ اگر انہوں نےغیر محتاط ڈرائیونگ ترک نہ کی تو انہیں 2 ہزار درہم جرمانہ ادا کرنا ہوگا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ماہ رمضان کے پہلے ہفتے میں دبئی کے تمام ڈرائیوروں کو روڈ اور ٹرانسپورٹ اتھارٹی کی جانب سے ایک پیغام موصول ہوا تھا، جس میں ان سے گزارش کی گئی ہے کہ دوران رمضان گاڑی چلانے سے قبل مکمل آرام کرلیں اور نیند پوری کرکے گھر سے نکلیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ آر ٹی اے نے اعلان کیا ہے کہ ڈرائیوروں کی جانب سے دبئی کے ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی اور اپنی لین سے باہر نکلنا خود کار سوار  اور دیگر افراد کے لیے خطرناک ہوسکتا ہے۔


ابو ظہبی، ڈرائیونگ کے دوران کچرا پھینکنے والوں کی شامت، پولیس کا بڑا ایکشن


غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ دبئی آر ٹی اے کے حکام کی جانب سے جاری اعلامیے میں گذارش کی گئی ہے کہ غیر ذمہ دارانہ ڈرائیونگ خود کار سوار اور دیگر افراد کی زندگیوں کے لیے خطرے کا باعث بن سکتی ہے، لہذا خلاف ورزی کرنے والوں پر 2ہزار روپے جرمانہ عائد کیا جائے گا اور ان کی گاڑی بھی 60 دن کے لیے ضبط کرلی جائے گی۔


خبردار!! دبئی کی سڑکوں پر سگریٹ پھینکنا مہنگا پڑ سکتا ہے


غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ایک سروے کے مطابق نوجوانوں کی نسبت 40 سال سے زائد عمر کے افراد ٹریفک قوانین کی خلاف ورزیوں زیادہ ملوث پائے جاتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں