site
stats
کھیل

شکست کا غم بھلا کر دھونی نے منائی شادی کی ساتویں سالگرہ

dhoni

انٹیگا: مہندر سنگھ دھونی نے اپنی اہلیہ ساکشی کے ہمراہ ویسٹ انڈیز میں شادی کی ساتویں سالگرہ منائی، ساتھی کھلاڑیوں کی جانب سے  اس موقع پردھونی کو مبارکباد پیش کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ٹیم کے سابق کپتان مہندر سنگھ دھونی نے چوتھے ون ڈے میچ میں ویسٹ انڈیز سے شکست کا غم بھلا کر شادی کی ساتویں سالگرہ منائی۔

دھونی اور ساکشی چار جولائی 2010ء کو شادی کے بندھن میں بندھے تھے۔ دھونی کا شمار کامیاب کپتانوں میں ہوتا ہے۔

ایم ایس کی کپتانی میں بھارت نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ، آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی، آئی سی سی ورلڈ کپ میں کامیابیاں سمیٹیں۔ شادی سے قبل بھی دھونی کپتانی کے فرائض سر انجام دے رہے تھے تاہم دھونی نے ساکشی کے زندگی میں آنے کے بعد متعدد فتوحات اپنے نام کی۔ جس میں بھارت کو 28 سال بعد آئی سی سی ورلڈ کپ میں کامیابی دلوانا شامل ہے۔

جھاڑکنڈ بوائے نے 2015ء کے ورلڈ کپ میں بھی کپتانی کے فرائض انجام دئیے تاہم آسٹریلیا نے سیمی فائنل میں بھارت کو شکست دے دی۔ بھارتی کرکٹ بورڈ نے کپتانی کے فرائض‌ سے دھونی کو دستبردار کرتے ہوئے ویرات کوہلی کا انتخاب کیا. دھونی ان دنوں‌ بحیثیت وکٹ کیپر بلے باز ٹیم میں‌ موجود ہیں.

دھونی کی کپتانی میں بھارت نے آئی سی سی کے تینوں ایونٹ جیتے، ساکشی سے شادی کے بعد دھونی کامیابی کا گراف مسلسل بڑھا یہ کہا جائے تو غلط نہ ہوگا۔

ساکشی دھونی کو سپورٹ کرنے کے لیے میدان میں موجود ہوتی ہیں یہی نہیں انڈین پریمیئر لیگ میں بھی ساکشی دھونی ٹیم کو سپورٹ کرتی نظر آتی ہیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top