The news is by your side.

Advertisement

گڈز ٹرانسپورٹرز نے ڈیزل کی قیمت میں اضافہ مسترد کر دیا

کراچی: سندھ بھر کے گڈز ٹرانسپورٹرز نے ڈیزل کی قیمت میں اضافہ مسترد کر دیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق کراچی سمیت سندھ بھر کے گڈز ٹرانسپورٹرز نے ڈیزل کی قیمتوں میں 30 روپے فی لیٹر اضافے کا فیصلہ مسترد کر دیا ہے۔

گڈز ٹرانسپورٹرز نے ڈیزل کی قیمتوں میں اضافے کے بعد بندرگاہوں سے مال اٹھانا بند کر دیا، کراچی گڈز کیریر ایسوسی ایشن کی جانب سے قیمتوں میں اضافے کے خلاف احتجاج شروع ہو گیا ہے، ٹرانسپورٹرز نے بن قاسم پورٹ، کراچی پورٹ، اور ٹرک اڈے پر گاڑیاں کھڑی کر دیں، جس کی وجہ سے امپورٹ ایکسپورٹ اور فیکٹریوں میں خام مال کی ترسیل بند ہونے کا خدشہ پیدا ہو گیا ہے۔

مال بردار ٹرانسپورٹرز کی جانب سے کرایوں میں مزید اضافے کا فیصلہ کیا گیا ہے، جس سے مہنگائی کا نیا طوفان تیار ہو گیا ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ ملک بھر میں اشیائے خورد و نوش، سبزی، دودھ اور خام مال کی قیمتوں میں مزید اضافہ ہو جائے گا۔

یاد رہے کہ ڈیزل کی قیمتوں میں گزشتہ اضافے کے بعد گڈز ٹرانسپورٹ نے کرایوں میں 30 فی صد اضافہ کیا تھا، آج اہم اجلاس طلب کر لیا گیا ہے جس میں کرایوں میں مزید اضافے کا فیصلہ کیا جائے گا۔

کراچی گڈز کیریر ایسوسی ایشن کے صدر رانا اسلم نے کہا ہوش رُبا مہنگائی اور پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ایک ہفتے میں 60 روپے اضافہ ناقابل برداشت ہے، ڈیزل کی قیمتوں میں مزید اضافے کی وجہ سے تھوک اور پرچون مال کے کرایوں میں مزید 30 فی صد اضافہ کیا جا سکتا ہے، تاکہ بیوپاری حضرات کو مال کی ترسیل میں کوئی دشواری پیش نہ آئے۔

انھوں نے کہا امید کرتے ہیں کہ تمام تاجر برادری بھی ہمارے ساتھ پورا تعاون کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں