site
stats
پاکستان

بیت المقدس، او آئی سی کا آئندہ اجلاس پاکستان میں بلایا جائے، دفاع پاکستان کونسل

لاہور : دفاع پاکستان کونسل کے زیر اہتمام تحفظ بیت المقدس کانفرنس میں مقررین نے او آئی سی کا آئندہ اجلاس پاکستان میں طلب کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے قبلہ اول کی آزادی کے لیے عملی جدوجہد کرنے کا اعلان کردیا.

لاہور کے استنبول چوک میں دفاع پاکستان کونسل نے بیت المقدس کی آزادی کے لیے کانفرنس کا اہتمام کیا، جس سے مولانا سمیع الحق نے خطاب کرتے ہوئے جہاد کو ضروری قرار دیا.

سربراہ جمعیت علمائے اسلام کا مزید کہنا تھا کہ بیت المقدس مسلمانوں کی مقدس عبادت گاہ اور ایک پاک سرزمین ہے جس سے مسلمانوں کا عقیدت اور احترام کا مضطوب رشتہ ہے، اس موقع پر انہوں نے او آئی سی کا اگلا اجلاس پاکستان میں طلب کرنے کا مطالبہ بھی کیا.

جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا کہ امریکہ کا اقدام خطے میں امن کو تباہ کرنے کا باعث بنے گا اور ٹرمپ کو اندازہ نہیں کہ اس نے آگ میں پٹرول چھڑک دیا ہے جو خود امریکا کے لیے خطرناک ثابت ہو گا.

انہوں نے فلسطین کے معاملے کو افہام و تفہیم سے حل کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ اسرائیل کسی بھی قسم کی اشتعال سے باز رہے ورنہ وہ خود کو تباہی سے نہیں بچا سکے گا.

جلسہ عام سے جماعت اسلامی کے سیکرٹری جنرل لیاقت بلوچ نے بھی خطاب کیا انہوں نے بیت المقدس کی آزادی کے لیے مسلمانوں کے اتحاد کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ مسلمان حکمران خواب غفلت میں سوئے ہوئے ہیں.

بیت المقدس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے دیگر جماعتوں کے قائدین کا کہنا تھا کہ  خود مختار فلسطین ریاست اور قبلہ اول کی آزادی کے لیے حکمرانوں نے کوئی مؤثر قدم نہ اٹھایا تو عوام میدان میں آ جائیں گے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top