ملک کے مختلف شہروں میں دھرنے و مظاہرے، عوام کو شدید مشکلات کا سامنا -
The news is by your side.

Advertisement

ملک کے مختلف شہروں میں دھرنے و مظاہرے، عوام کو شدید مشکلات کا سامنا

اسلام آباد / لاہور / کراچی : ملک کے مختلف شہروں میں جاری پرتشدد احتجاج کے موقع پر جگہ جگہ رکاوٹیں کھڑی کی گئیں جس کے باعث عوام کو شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

جلاؤ گھیراؤ کے باعث ملک بھر میں اہم شاہراہیں بند ہیں، اسلام آباد، کراچی، لاہور سمیت مختلف شہروں کی سڑکوں اور گلیوں میں رکاوٹیں کھڑی کرکے مظاہرے کیے جا رہے ہیں اور مشتعل مظاہرین اپنے مطالبات کے حق میں نعرے بازی کرہے ہیں۔

پنجاب میں دھرنوں کے باعث موٹر وے کے مختلف مقامات پر ٹریفک بند ہے جس کی وجہ سے بعض مقامات پر ٹریفک جام کی بھی اطلاعات موصول ہوئی ہیں، اس کے علاوہ ریلوے شیڈول متاثر ہونے سے کئی ٹرینیں اپنے وقت پر روانہ نہ ہوسکیں، مسافروں کے ایئر پورٹ نہ پہنچنے کی وجہ سے پروازیں بھی تاخیر کا شکار ہیں۔

احتجاج کے باعث روزانہ کی دہاڑی کمانے والے مزدوروں کے اہل خانہ فاقہ کشی پر مجبور ہوگئے، احتجاج اور دھرنوں سے معیشت کا پہیہ جام ہوگیا۔ صنعتی اور کاروباری سرگرمیاں بری طرح متاثر ہیں۔

اب تک کراچی کے تاجروں کو تین دن میں پندرہ ارب کا نقصان ہو چکا ہے جبکہ تیس لاکھ افراد اس صورتحال سے شدید متاثر ہوئے۔ گڈز ٹرانسپورٹرز کو ساڑھے تیرہ ارب کا جھٹکا لگا اور سبزی منڈی میں پھل اورسبزیاں سڑنے لگیں، اس کے علاوہ گزشتہ دو روز میں دو لاکھ لیٹر دودھ بھی ضائع ہوگیا۔

تاہم تازہ اطلاعات کے مطابق اسلام آباد، لاہوراور گوجرانوالہ میں موبائل فون سروس بتدریج بحال ہونا شروع ہوگئی ہے۔ اس کے علاوہ کراچی کے مختلف علاقوں میں احتجاج ختم ہونے اور مظاہرین کے منتشر ہونے پر سڑکوں پر ٹریفک کی روانی میں کافی بہتری آئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں