The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ نے کبھی سافٹ ڈرنکس کا ذائقہ شیشے اور پلاسٹک کی بوتل میں تبدیل محسوس کیا؟

کراچی: آپ نے کبھی سافٹ ڈرنکس پیتے ہوئے محسوس کیا ہوگا کہ پلاسٹک اور شیشے کی بوتل میں ذائقہ مختلف ہوتا ہے، اگر آپ کو نہیں لگتا تو ایک بار آزما کر دیکھ لیجیئے۔

سافٹ ڈرنکس بنانے والی کمپنیوں نے کہا ہے کہ عموماً صارفین کی رائے سامنے آتی ہے کہ ڈرنکس پیتے ہوئے پلاسٹک اور شیشے کی بوتل میں ذائقہ مختلف محسوس ہوتا ہے۔

کمپنیوں نے صارفین کو وضاحتی بیان دیتے ہوئے کہا کہ اس کی وجہ سافٹ ڈرنکس کی پیکنگ ہے، پلاسٹک کی بوتل میں یہ صلاحیت ہوتی ہے کہ وہ کاربن ڈائی آکسائیڈ گیس کو جذب کرلیتی ہے۔

بیان کے مطابق پلاسٹک کی بہ نسبت شیشے کی بوتل میں یہ صلاحیت نہیں ہوتی، یہی وجہ ہے کہ سافٹ ڈرنکس میں موجود کاربن ڈائی آکسائیڈ پلاسٹک کی بوتل جذب کرلیتی اس طرح ذائقہ تبدیل ہوجاتا ہے۔

خبردار! سافٹ ڈرنکس آپ کو قبل ازوقت بوڑھا کررہی ہیں

آج کل کی تیز رفتار اور فیشن ایبل دنیا میں سافٹ ڈرنکس ہماری روز مرہ کی غذائی ضروریات کا انتہائی اہم جزبن کر رہ گئی ہیں، ڈاکٹر اور ماہرین کا ماننا ہے کہ سافٹ ڈرنکس بہت سی بیماریوں کا بھی سبب بنتی ہیں۔

یاد رہے کہ مئی 2017 میں ایک رپورٹ میں انکشاف کیا گیا تھا کہ سافٹ ڈرنک کا زیادہ استعمال نہ صرف یہ کہ انسان کو بیمار کرتا ہے بلکہ جسم کو اندر سے کھوکھلا کرکے قبل از وقت بوڑھا بھی کردیتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں