The news is by your side.

Advertisement

مرحوم دلیپ کمار کی بیوہ سائرہ بانو اسپتال سے گھر منتقل

ممبئی : بھارت کے لیجنڈ اداکار دلیپ کمار کی بیوہ سائرہ بانو کو طبیعت بہتر ہونے پر اسپتال سے چھٹی دے دی گئی۔ انہیں دل کا دورہ پڑنے پر داخل کیا گیا تھا۔

77سالہ اداکارہ کو28 اگست کو سانس کی تکلیف، ہائی بلڈ پریشر اور ہائی شوگر لیول کے بعد ہندوجا ہسپتال میں داخل کیا گیا تھا۔

میڈ یا رپورٹس کے مطابق دلیپ فیملی کے ترجمان فیصل فاروقی نے بتایا کہ طبیعت بہتر ہونے پر سائرہ بانو کو اسپتال سے ڈسچارج کر دیا گیا ہے اور وہ اپنے گھر منتقل ہوگئی ہیں۔

فیصل فاروقی کے مطابق دلیپ کمار کی موت کا گہرا اثر سائرہ بانو کی صحت پر ہوا ہے اور اپنے شوہر کے انتقال کے بعد وہ شدید ذہنی دباؤ میں ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سائرہ بانو کو سانس لینے میں دشواری، ہائی بلڈ پریشر اور ہائی شوگر کی شکایات لاحق تھیں، 28 اگست کو انہیں اسپتال میں داخل کیا گیا تھا، جس کے بعد اُن کے کچھ ٹیسٹ کیے گئے۔

مذکورہ ٹیسٹوں کے بعد مریضہ کو دوائیں تجویز کی گئیں اور طبیعت میں بہتری آنے کے بعد آج انہیں اسپتال سے چھٹی دے کر گھر بھیج دیا گیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ڈاکٹر نے بتایا ہے کہ سائرہ بانو اپنے شوہر دلیپ کمار کی موت کے بعد سے ڈپریشن سے بھی لڑ رہی ہیں اُنھیں زیادہ نیند نہیں آتی اور وہ گھر واپس جانا چاہتی ہیں۔

سائرہ بانو میں کورونری سنڈروم کی تشخیص

یاد رہے کہ 7 جولائی 2021 کو بالی ووڈ فلم نگری پر طویل عرصے تک راج کرنے والے لیجنڈری اداکار یوسف خان المعروف دلیپ کمار 98 سال کی عُمر میں انتقال کر گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں